ادای احترام ژسوس به مارادونا با نابود كردن مسی!

عکس خبري -اداي احترام ژسوس به مارادونا با نابود کردن مسي!

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال بنفیكا برای ادای احترام به اسطوره فوتبال آرژانتین هموطن او را زیر سؤال برد.

به گزارش نما، از روز چهارشنبه هفته گذشته که خبر تلخ درگذشت دیه‌گو مارادونا منتشر شد، هر یک از اهالی فوتبال به شیوه‌ خود به ادای احترام به اسطوره فوتبال آرژانتین پرداختند. در این میان اما ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال بنفیکا شیوه متفاوتی را برای این کار انتخاب کرده است: تخریب رقبای مارادونا برای کسب عنوان بهترین بازیکن تاریخ در نسل فعلی فوتبال.

سرمربی 66 ساله بنفیکا با ابراز تأسف از بابت درگذشت مارادونا به خبرنگاران گفت: مارادونا در کنار پله بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بودند. البته پله هنوز در میان ما هست و زنده است. مارادونا به نظر من بزرگترین بازیکن بود نه فقط به خاطر نبوغ فوتبالی و بازی‌هایش بلکه به خاطر شیوه‌ای که عشق و علاقه‌اش به فوتبال را نشان می‌داد و به نظرم هم همین تفاوتش با دیگران بود. او یک بازیکن طراز اول واقعی در کلاس جهانی بود که به فوتبال عشق می‌ورزید. او برای فوتبال بازی کردن متولد شده بود. او با عشق به فوتبال دنیا آمده بود. مارادونا تمام زندگی‌اش وقف فوتبال بود نه اینکه یک محصول تجاری برای فوتبال باشد. او نسبت به توپ فوتبال عشق و احساس داشت.

ژسوس سپس عشق و علاقه مارادونا به فوتبال را با ستاره‌های نسل فعلی فوتبال مقایسه کرد و ادامه داد: امروز میان دو ستاره برتر دنیای فوتبال، می‌توانم بگویم که کریستیانو رونالدو کمی نسبت به فوتبال عشق و علاقه دارد، اما مسی همان یک ذره را هم ندارد! مسی هیچ شور و اشتیاقی به فوتبال ندارد. البته مسی بازیکن بزرگی است، اما من دارم از منظر احساسی به قضیه نگاه می‌کنم و منظورم تعلق خاطری است که یک بازیکن نسبت به فوتبال و فوتبال بازی کردن دارد. از این حیث من فکر می‌کنم که مارادونا از همه بهتر بود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۹/۱۱

اخبار مرتبط