رویانیان:من و فردوسی‌پور هزینه حقانیت‌مان را می‌دهیم

عکس خبري -رويانيان:من و فردوسي‌پور هزينه حقانيت‌مان را مي‌دهيم

محمد رویانیان گفت: فردی كه علیه فردوسی‌پور و من صحبت كرده، بداند ما این هزینه را برای حقانیت‌مان می‌دهیم.

به گزارش نما، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانیه امروز حسین هدایتی اظهار کرد: این حرف قرآن است که خانه‌ای که عنکبوت می‌سازد سست‌ترین خانه‌هاست. دوستانی که دیوار فوتبالی درست می‌کنند باید بدانند که این دیوار بسیار سست است. چه کسی از افرادی که با پول بیت‌المال و از طریق بانک‌ها در فوتبال پول خرج می‌کنند سوال می‌کند؟

وی افزود: من مجبورم برای روشن شدن اذهان عمومی پرده‌هایی را کنار بزنم تا معلوم شود چه کسی شو بازی می‌کند. کسی که میلیاردها تومان پول بدهکار است برای قهرمانان ماشین می‌خرد تا شو بازی کند. ایشان بداند که حریف 90 و فردوسی‌پور نخواهد شد. وجدان فوتبال و وجدان‌های آزاد و آگاه از فردوسی‌پور دفاع خواهند کرد.

رویانیان در ادامه گفت: ایشان درباره مدیران دولتی صحبت کرده اما خواهشمند است عنایت داشته باشند که ما مدیر غیر دولتی نداریم. اگر یک نفر باشگاهی از نیروی دریایی را یک سال اداره می‌کند مالک آن باشگاه نمی‌شود. ما برنامه داریم که آن باشگاه را برای مردم بخریم. خود شما صددرصد از گاوصندوق یکی از باشگاه‌های بزرگ کشور و از صنعت و تولیدات سالانه کشور استفاده می‌کنید، شما دیگر چرا خودتان را دولتی می‌دانید؟ اتفاقا قانونی نیست که شما را کنترل کند اما ما دولتی هستیم و ما مدیران دولتی را کنترل می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: من برای تنویر اذهان عمومی باید بگویم که تا به حال یک ریال هم از هیچ نهاد دولتی پول نگرفته‌ام. وضع مالی شخصی من هم خوب نیست و با حقوق بخور و نمیر زندگی می‌کنم اما سعی دارم با تدبیر، آینده‌ای برای پرسپولیس درست کنم که باعث اعتبار و قدرت این باشگاه شود و دیوار پرسپولیس بتون‌هایی داشته باشد که هیچ کس نتواند در آن نفوذ کند. اما خانه‌ای که شما از آن صحبت کردید عنکبوتی است. من خواهش می‌کنم وارد حریم افراد نشوید چون به ضررتان می‌شود. من به زودی از بدهی‌های افراد پرده برخواهم داشت. ما بر آن نیستیم که جواب کسی را که علیه ما مصاحبه کرده بدهیم چرا که شان‌مان بالاتر از این حرف‌هاست. اما باز هم می‌گویم که آن فردی که حرف‌های آنچنان به فردوسی پور و رویانیان زده بداند ما این هزینه را برای حقانیت، صداقت و پاکی‌مان می‌دهیم. ما همیشه آرامیم و هرچه بگویید از کوره در نمی‌رویم.

محمد رویانیان گفت: ادامه حرف‌هایم بماند برای وقتش که حرف‌هایی گفته می‌شود که تاکنون کسی نشنیده است. من آدمی عقده‌ای نیستم و اگر هم با کسی مشکل داشته باشم دوستی‌ام را ادامه می‌دهم. این فرهنگ دین و مکتب ماست که قهر در آن معنایی ندارد.

۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط