واكنش فدراسیون فوتبال: درودگر تا یكشنبه خود را برای پاسخگویی آماده كند

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم درودگر تا روز یكشنبه دلایلی برای صحبت‌هایش ارایه كند.

امیرحسین حسینی در گفت و گو با فارس در مورد اظهارات صادق درودگر مبنی بر استعفای کفاشیان در روز یکشنبه، اظهار داشت: نمی‌دانم درودگر با استناد به چه مسایلی این صحبت‌ها را عنوان کرده و مسایل کلان مدیریتی فوتبال به مدیر یک باشگاه ارتباطی پیدا نمی‌کند. بهتر است درودگر به مسایل باشگاه خود بپردازد. نمی‌دانم بر چه اساسی ایشان صحبت از استعفای کفاشیان کرده‌اند.

وی ادامه داد: پیش از بازی حساس با کره جنوبی و ازبکستان نیز همین مسایل مطرح شد در حالیکه فدراسیون نیاز داشت که با تمرکز و آرامش کار کند. دیگر این مسایل را تاب نمی‌آوریم. در حالیکه تیم ملی ایران در بازی‌های غرب آسیا باید چند روز دیگر به مصاف عربستان برود دوباره چنین مسایلی مطرح می‌شود. امیدوارم درودگر تا روز یکشنبه دلایل لازم را برای صحبت‌هایش ارایه کند و گرنه مجبور به تصمیم ‌گیری می‌شویم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌های ملی ما در رده‌های مختلف در رقابت‌های بین المللی به میدان می‌روند و تمام تمرکز فدراسیون بر روی تیم‌های بانوان زیر 19 سال، تیم فوتبال ساحلی در برزیل، تیم ملی امید فوتسال در روسیه و تیم ملی بزرگسال در رقابت‌های غرب آسیاست. درودگر هم بهتر است خود را آماده پاسخگویی در روز یکشنبه کرده و ادله لازم را برای صحبت‌هایی که مطرح کرده ارایه کند. نباید چهره فوتبال را مخدوش کرد.

۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط