قاسمپور: پرسپولیس با اشتباهات كودكانه جام را از دست داد

عکس خبري -قاسمپور: پرسپوليس با اشتباهات کودکانه جام را از دست داد

كارشناس فوتبال گفت: دو بازیكن با تجربه پرسپولیس با اشتباهات كودكانه جام قهرمانی را از این تیم گرفتند.

به گزارش نما، ابراهیم قاسمپور در مورد شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در فینال بازی خوب و پایاپایی را مقابل تیم کره جنوبی انجام داد با وجود اینکه دو تیم از نظر امکاناتی، مالی و... با یکدیگر قابل مقایسه نبودند اما استرس و فشار مسابقه باعث شد که دو بازیکن با تجربه پرسپولیس اشتباهات کودکانه‌ای انجام بدهند و همین اشتباه‌های فردی باعث شد که جام قهرمانی از دست برود.

وی افزود: پرسپولیس با بضاعتی که داشت خوب بازی کرد. از طرفی نبود احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر روی بازی تیم تاثیر منفی گذاشت. دوری دو هفته‌ای پرسپولیس از مسابقه نیز مزید بر علت شد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به دو پنالتی اولسان کره عنوان کرد: 2 پنالتی غیر ضروری که با اشتباه بازیکنان همراه شد تیم کره‌ای را به پیروزی رساند. البته اشتباهات بازیکنان نیز اجتناب ناپذیر است. در نیمه اول هیچ لزومی نداشت که نورالهی به آن شکل بخواهد توپ را شوت کند که به جای توپ پای بازیکن حریف را زد. در نیمه دوم هم یک خطای هند باعث شد که تیم کره‌ای به گل برسد شاید آن ضربه قیچی مهاجم کره‌ای 10 درصد شانس گل شدن داشت.

قاسمپور تاکید کرد: پرسپولیس اگر با نتیجه یک بر صفر پیروز به رختکن می‌رفت امکان داشت که نتیجه بازی چیز دیگری می شد اما فوتبال همین است و غیرقابل پیش بینی است. بازیکنانی مرتکب اشتباه شدند که جز بازیکنان با تجربه پرسپولیس محسوب می‌شوند و بازیکن جوان نبودند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۹/۳۰

اخبار مرتبط