نكیسا: سرزنش نوراللهی و شیری چیزی را تغییر نمی‌دهد/ دیر یا زود فوتبال دست فوتبالی‌ها خواهد افتاد

عکس خبري -نکيسا: سرزنش نوراللهي و شيري چيزي را تغيير نمي‌دهد/ دير يا زود فوتبال دست فوتبالي‌ها خواهد افتاد

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت كه نباید با یك اشتباه تمام زحمات مهدی شیری و احمد نوراللهی را فراموش كنیم و خط بطلانی روی تمام زحمات این بازیكنان بكشیم.

به گزارش نما، نیما نکیسا درباره شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی اظهار داشت: سرزنش کردن نوراللهی و شیری چیزی را تغییر نمی‌دهد. ما در ساختارسازی عقب هستیم. درست است که 20 سال است فوتبال حرفه‌ای داریم، ولی هنوز نتوانستیم یک زمین تمرین برای پرسپولیس و استقلال فراهم کنیم. پرسپولیس قهرمان غرب آسیاست و این باعث افتخار است. دست همه بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم درد نکند، اما ما باید نگاه حمایتی را فرهنگ‌سازی کنیم. درست است مشکلاتی داشتیم، ولی این مشکلات ان‌شاءالله برطرف خواهند شد. دیر یا زود این فوتبال دست فوتبالی‌ها خواهد افتاد و فوتبالی‌ها خودشان خوب بلدند چطور این رشته را اداره کنند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که پرسپولیس روی دو بی‌تجربگی مقابل اولسان مرتکب خطای پنالتی شد، تصریح کرد: واقعاً متأسفم که ما روی تاکتیک حریف گل نخوردیم و هر گلی که خوردیم از روی نقطه پنالتی بود. بازیکنان ما احتیاج به یکسری نکات روانشناسی ورزشی دارند و اینجاست که جای رواشناسان در تیم‌ها خالی است. این خیلی بی‌انصافی است که تمام زحمات بازیکنی مثل شیری و نوراللهی را فراموش کنیم و خط بطلانی بکشیم روی تمام زحمات این بازیکنان.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه به نظرش ناکامی سرخپوشان در فینال آسیا روی عملکرد این تیم در لیگ برتر نیز تأثیر خواهد گذاشت یا خیر، گفت: قطعاً تأثیرگذار خواهد بود، ولی امیدوارم با حضور سمیعی و شکوری این خلع برطرف شود. پرسپولیس شخصیت، شأن و جایگاه قهرمانی دارد، ولی ممکن است یکسری مشکلات در لیگ به وجود بیاید. امیدوارم شاگردان گل‌محمدی بتوانند خیلی زود فینال آسیا را فراموش کنند و به لیگ بازگردند و سال آینده به‌عنوان یکی از نمایندگان فوتبال کشورمان در آسیا موفق باشند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۹/۳۰

اخبار مرتبط