وكیل بودیمیر: پرسپولیس تا ١٢ بهمن پول ندهد، از نقل‌وانتقالات محروم می‌شود/ راه مذاكره بسته است

عکس خبري -وکيل بوديمير: پرسپوليس تا 12 بهمن پول ندهد، از نقل‌وانتقالات محروم مي‌شود/ راه مذاکره بسته است

وكیل بازیكن كروات سابق پرسپولیس می‌گوید این باشگاه باید تا ١٢ بهمن تمام مطالبات موكلش را پرداخت كند تا از محرومیت نقل‌وانتقالاتی در امان باشد.


به گزارش نما، داوور رادیچ وکیل ماریو بودیمیر درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت این بازیکن از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که ماریو بودیمیر به هواداران پرسپولیس احترام می‌گذارد زیرا آنها در آسیا بهترین هستند. همچنین او به دلیل نتایج خوب پرسپولیس خوشحال است.

وی افزود: دوره‌ای که بودیمیر در تیم پرسپولیس بازی می کرد، یکی از بهترین دوره های زندگی او بود اما اختلافات منجر به صدور رأی علیه پرسپولیس شد. با توجه به اینکه در ١۵ دسامبر ٢٠٢٠ ( ٢۵ آذر ٩٩) CAS درخواست تجدیدنظر پرسپولیس را رد کرد، حالا آنها فقط تا پایان ژانویه 2021 ( ١٢ بهمن ٩٩) فرصت دارند تا تمام بدهی خود را به ماریو بودیمیر پرداخت کنند. در غیر این صورت فیفا پرسپولیس را از سه پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم می‌کند. البته اگر بدهی پرداخت شود، پنجره نقل‌وانتقالات هم باز می‌شود.

وکیل ماریو بودیمیر در پاسخ به این سوال که اگر پرسپولیس بدهی خود را پرداخت نکند، آیا محرومیت نقل‌وانتقالاتی در پایان ماه ژانویه ٢٠٢١ (١٢ بهمن ٩٩) به صورت اتوماتیک اعمال می‌شود یا فیفا باید رای جدیدی صادر کند، گفت: اگر پول پرداخت نشود محرومیت نقل‌وانتقالاتی به صورت اتوماتیک اجرا می‌شود و این یعنی پرسپولیس نمی‌تواند در نقل‌وانتقالات زمستان بازیکن جدید جذب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی پرسپولیس مذاکراتی برای حل این موضوع انجام شده است یا خیر گفت: تا به حال ١٠ بار مذاکره شده اما هر بار آنها به قول‌های خود عمل نکردند و الان هم دیگر راه حل موضوع با مذاکره بسته است و ما منتظر هستیم طلب بودیمیر به صورت کامل پرداخت شود.

رادیچ در ادامه در پاسخ به سوالی درباره مبلغ طلب بودیمیر هم گفت: حدود ۵٠٠ هزار یورو باید پرداخت شود.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۱۰/۷

اخبار مرتبط