هدف اصلی پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات

عکس خبري -هدف اصلي پاري‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات

سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن از مسوولان این باشگاه خواسته تا ستاره فرانسوی منچستریونایتد را به خدمت بگیرند.



به گزارش نماو به نقل از دیلی‌استار، «پل پوگبا» ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد که از حضورش در این تیم ناراضی است، مورد توجه سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته و «مائوریسیو پوچتینو» او را به عنوان هدف اصلی خود در نقل و انتقالات برگزیده است.

پوچتینو که هفته گذشته هدایت پاریسی‌ها را بر عهده گرفت، معتقد است که پوگبا بهترین گزینه برای بازسازی تیم جدیدش است. اگرچه این ستاره فرانسوی نتوانسته در این فصل فروغ زیادی داشته باشد اما او هنوز هم یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان است.

رئال‌مادرید و یوونتوس به عنوان جدی‌ترین مشتری‌های پوگبا شناخته می‌شوند اما حالا این ۲ باشگاه رقیب جدیدی را برای خرید ستاره ۲۷ ساله منچستریونایتد پیش روی خود می‌بینند.

کهکشانی‌ها از سال ۲۰۱۶ قصد جذب پوگبا را دارد اما همیشه یک مشکلی در خصوص این انتقال به وجود آمده است. بزرگترین مشکل این انتقال قیمت بسیار بالای این هافبک تکنیکی است.

یوونتوس نیز همچنان علاقه‌مند به جذب این بازیکن است و تلاش می کند تا شرایط جذب پوگبا را در سال آینده فراهم کند. این ستاره فرانسوی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در این تیم حضور داشت و پس از آن به شیاطین سرخ پیوست.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط