استقبال ویژه از یك كتاب اطلاعاتی- امنیتی

عکس خبري -استقبال ويژه از يک کتاب اطلاعاتي- امنيتي

چاپ سوم رُمان از پِمبا تا ماریانا؛ روایتی داستانی از استفاده قدرت‌های مافوق بشری و انرژی‌های شیطانی در سازمان های اطلاعاتی-امنیتی دنیا توسط انتشارات شهید كاظمی منتشر شد.


به گزارش نما، چاپ سوم رُمان از پِمبا تا ماریانا؛ روایتی داستانی از استفاده قدرت‌های مافوق بشری و انرژی‌های شیطانی در سازمان های اطلاعاتی-امنیتی دنیا توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

داستان اصلی پیرامون زندگی مهران که در یک نهاد اطلاعاتی کار می‌کند، شکل می‌گیرد. در شبی که مهران مسئول شب معاونت بود، حوادث مرموزی اتفاق می افتد مثل: قطع و وصل برق، افتادن بی دلیل استکان چای، قندان و گلدان روی زمین و شکسته شدن شان، پیچیدن صداهایی مخوف در اتاق و... که مهران را وادار به فرار می کند. او که در راه پله ها به زمین می‌خورد، توسط تیم عملیاتی سازمان احیاء شده ولی به علت سکته قلبی و ضربه مغزی به بیمارستان منتقل می‌گردد. مهران در بیمارستان متوجه می‌شود که جسم اثیری اش در فضا معلق است و از جسمش که در کماست جدا شده است. در مدت هفت روزی که او در کما به سر می برد، به همراه ایمان (تجسم اعمال صالح خودش) که جوانی خوش سیما و نورانی بود به امکان مختلفی سفر می‌کند.

از سازمان سیا در آمریکا تا موساد در اسرائیل برای دیدن قدرت بخش اجنه و انرژی های شیطانی آن‌ها دیدن می‌کنند و به جزیره پُمبا در آفریقا که پر جمعیت‌ترین شهر اجنه است تا گودال مارینا، عمیق ترین حفره جهان در اقیانوس آرام که محل زندگی پریان است، سفرشان را ادامه می‌دهند. در کش مکش‌های داستانی، درگیر کیس‌های واقعی اجتماعی می‌شوند. مردان و زنان جوانی که زندگی‌شان تحت طلسمات و سحرهای انسان‌های نابکار و گمراه قرار گرفته و دچار اذیت و آزارهایی می‌شوند.

به مردمی بر می‌خوردند که از اجنه و قدرت شیاطین برای یافتن گنج‌های زیرزمینی استفاده می‌کنند و با حیله و نیرگ مردم را سرکیسه می کنند. در سفرهایشان متوجه نحوه کسب قدرت های شیطانی توسط افراد مختلف می شوند. افرادی نظیر: افراد سازمان های اطلاعاتی گرفته تا دختران شیطان پرست تهرانی و ... .

هرچند که پیرنگ اصلی داستان بر مدار یک روایت امنیتی و اطلاعاتی استوار شده است، اما این رمان سرشار از مفاهیم اسلامی و عقلی است که مانند چراغی مسیر برخورد خانواده‌ها با انرژی های فوق بشری عمدتاً شیطانی را روشن می کند. علی الخصوص کسانی که زندگی موفقی دارند و توسط تنگ نظران دچار چشم زخم می‌شوند. یا افرادی که احساس می کنند توسط انرژی هایی غیرقابل روئیت، دچار اذیت و آزار می شوند.

چاپ سوم رُمان از "پِمبا تا ماریانا"؛ روایتی داستانی از استفاده قدرت‌های مافوق بشری در سازمان های اطلاعاتی دنیا به قلم نویسنده کتاب ضد اسرائیلی ۲۰۴۰(محمد قنبری) در قطع رقعی و ۱۹۵صفحه توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شد.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی(nashreshahidkazemi.ir) و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه نمایید.

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط