مایورال بهتر از رونالدو و لوكاكو

عکس خبري -مايورال بهتر از رونالدو و لوکاکو

مهاجم رم عملكرد بهتری در گلزنی نسبت به ستاره پرتغالی و بازیكن اینتر داشته است.


به گزارش نما و به نقل از بی ساکر، بورخا مایورال، بازیکن رئال مادرید که به صورت قرضی برای رم بازی می کند، دوباره در پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل ورونا در سری آ ایتالیا گلزنی کرد تا میانگین هر ۸۰ دقیقه یک گل را به ثبت برساند. این یک آمار عالی به حساب می آید.

مهاجم اسپانیایی پس از ترک رئال مادرید در تابستان برای رم توانست ۹ گل به ثمر برساند. او خود را به خوبی با فوتبال ایتالیا وفق داده است و از فرصت قرار گرفتن در ترکیب اصلی به بهترین شکل بهره برد. اکنون بهترین میانگین گلزنی را در سری آ به خود اختصاص داده است.

مایورال در ۴۸۳ دقیقه ای که برای رم بازی کرده شش گل به ثمر رسانده است. مهاجم اسپانیایی تقریبا از همه گلزنان برتر کالچو بهتر عمل کرده است. کریستیانو رونالدو ستاره این رقابت ها میانگین گلزنی یک گل در هر ۹۰ دقیقه را به ثبت رساند. چیرو ایموبیله، برنده کفش طلای اروپا ۲۰۲۰ در هر ۱۱۳ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که روملو لوکاکو در هر ۱۰۱ دقیقه دروازه حریفان را باز کرد.

تنها زلاتان ایبراهیموویچ و لوییس موریل آمار بهتری را به ثبت رساندند. مهاجم سوئدی میلان هر ۶۷ دقیقه گلزنی کرده و بازیکن کلمبیایی هر ۵۳.۳ دقیقه یک گل را وارد دروازه حریفان کرده است. آمار موریل در پنج لیگ برتر اروپایی هم بهترین است.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط