فتنه‌گران‌با‌هیچ‌قانونی‌تائیدصلاحیت‌نمی‌شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌گران و تمام كسانی كه در فتنه سال88 به نوعی دخیل بودند چه با قانون قدیم انتخابات ریاست جمهوری و چه با قانون جدیدی كه در مجلس در حال تدوین است، تائید صلاحیت نمی‌شوند.

به گزارش نما، آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز درگفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در تائید صلاحیت‌ها مسئله جناحی مطرح نیست و افرای که عملاً ثابت کردند که معتقد به ولایت فقیه نیستند مورد تائید نخواهند بود و فتنه‌گران نیز از این قاعده مستثنی نیستند چراکه آنان در سال 88 ثابت کردند که نه به حرف ولی فقیه پایبندند و نه مصالح کشور را خواهان هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در واکنش به اظهارات موسوی‌خوئینی‌ها مبنی بر طرح شعار «انتخابات آزاد» گفت: انتخابات آزاد معنایش این نیست که هرکسی که نظام و ولایت فقیه را قبول ندارد بیاید و بگوید من می‌خواهم رئیس جمهور شودم؛ هر انتخاب آزادی نیز باید در چهارچوبه قانون اساسی باشد.

به گزارش فارس موسوی خوئینی‌ها در اظهاراتی در جمع اعضای سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار، اعلام برائت اصلاح طلبان از سران فتنه را غیر ممکن دانسته و از انتخابات آزادی دم زده که به در آن بتوان میرحسین موسوی نیز کاندیدا شود.

موسوی‌خوئینی‌ها همچنین گفته که موسوی حتی لازم نیست برای انتخابات از حصر هم بیرون آورده شود، فقط از داخل حصر منزلش اعلام کاندیداتوری کند. اگر رای آورد از خانه‌اش برود ساختمان ریاست جمهوری و اگر رای نیاورد همان‌جا بماند.

۱۳۹۱/۹/۲۲

اخبار مرتبط