انتقال ۹۸ مصدوم سوانح ترافیكی به مراكز درمانی

عکس خبري -انتقال ?? مصدوم سوانح ترافيکي به مراکز درماني

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال ۹۸ مصدوم حوادث و سوانح جاده‌ای و ترافیكی ۷۲ ساعت گذشته به مراكز درمانی و بیمارستانی خبر داد.

به گزارش نما ،محمد باقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح آخرین فعالیت های گروه های تخصصی امداد و نجات جاده ای و بین شهری هلال احمر در پوشش امدادی به حادثه دیدگان جاده ای و ترافیکی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور افزود: این گروه های امدادی در مدت یادشده به ۲۰۶ عملیات امداد و نجات جاده ای و ترافیکی اعزام شده اند.

او ادامه داد: با تلاش نیروهای امداد و نجات جاده ای اعزامی به محل وقوع حوادث جاده ای و ترافیکی سراسر کشور به ۳۱۲ نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی شد که در نتیجه آن ۱۵۷ نفر از مصدومان نجات یافتند که ۹۸ نفر از آنان برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل و ۴۶ نفر از آنان نیز در محل درمان سرپایی شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر توضیح داد: همچنین به منظور نجات جان آسیب دیدگان و گرفتاران در میان خودروهای تصادفی ۱۸ مورد عملیات نجات فنی برای (رهاسازی ٤٦ مصدوم در سوانح ترافیکی) با استفاده از ست های هیدرولیک و پنوماتیک نجات از سوی امدادگران و نجاتگران اعزامی به محل وقوع حوادث جاده ای و ترافیکی سراسر کشور انجام شده است.

محمدی از هموطنان خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره اضطراری ملی ۱۱۲ تماس بگیرند.

او اضافه کرد: تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ در هر کجا که پوشش تلفن همراه وجود داشته باشد، بدون نیاز به سیم کارت در دسترس است.
برنا

۱۳۹۹/۱۲/۹

اخبار مرتبط