افزایش 100 درصدی وام مسكن مهر

سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت می‌بایست برای افزایش قیمت مسكن از كمیسیون اقتصاد و دیگر كمیسیون‌های مربوطه مجلس اجازه می‌گرفت ولی این كار را انجام نداد.

به گزارش نما، محمد علی‌پور در گفت‌و‌گو با ایلنا در رابطه با افزایش ۱۳ در صدی قیمت مسکن مهر گفت: افزایش ۱۳ درصدی مسکن به دولت و خریداران فشار می‌آورد ولی با توجه به افزایش قیمت سیمان میلگرد مصالح و کارگر در بحث ساخت و ساز، این افزایش قیمت زیاد نیست.

وی افزود: دولت در ازای افزایش ۱۳ درصد خرید مسکن مهر دولت در تلاش است تا وام مسکن مهر را از ۲۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش دهد.

عضو کمیسیون اقتصاد در مجلس گفت: دولت می‌بایست برای افزایش قیمت مسکن از کمیسیون اقتصاد و دیگر کمیسیون‌های مربوطه مجلس اجازه می‌گرفت ولی این کار را انجام نداد و قرار است اعضای کمیسیون اقتصاد مجلس در یک شنبه هفته آتی این موضوع را پیگیری کنند.

نماینده ماکو چالدران و شوط در بهارستان گفت: باتوجه به افزایش قیمت مسکن مهر، دولت واحد‌های ساختمانی را با تاسیسات کامل داخلی در اختیار خریداران قرار دهد و این موارد جز مطالبات نمایندگان مجلس است و این موضوعات نیز باید در ساخت مسکن مهر بطور کامل رعایت شود.

علیپور تصریح کرد: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس هنوز با افزایش ۱۳ درصدی مسکن مهر موافقت نکرده ا‌ند.

۱۳۹۱/۹/۲۲

اخبار مرتبط