برف و كولاك در جاده‌های كشور‌+ محور‌های مسدود در ۹ استان

برف و کولاک در جاده‌هاي کشور‌+ محور‌هاي مسدود در ? استان

رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا محور‌های مسدود به واسطه بارش برف و كولاك را اعلام كرد.

به گزارش نما ، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به اعلام جاده‌های دارای انسداد و محدودیت تردد به علت بارش برف، کولاک و کاهش میدان دید رانندگی و پایین آمدن ضریب ایمنی تردد پرداخت و اظهار داشت: در استان خراسان شمالی محور چمن بید –گرمه، استان سمنان محور‌های جندق –معلمان، دامغان-سمنان، سمنان –فیروزکوه، شهمیرزاد-سمنان، چشمه علی –کیاسر و دراستان‌های تهران و البرز، محور آزادراه غدیر مسدود هستند.

رئیس‌مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در استان گلستان محور‌های شاهرود-توسکستان، آزادشهر –شاهرود، استان‌های مازندران و البرز درمحور کرج-چالوس و استان مازندران و شرق تهران در محور‌های هراز و فیروزکوه دارای انسداد هستند.

وی گفت: در استان آذربایجان شرقی محور زنجان –تبریز، استان قزوین‌محور‌های قزوین –زنجان، بوئین زهرا –ساوه و استان خراسان رضوی در محور‌های کلات – مشهد، کلات – درگز، قوچان- درگز، سبزوار-جوین و جغتای، سرولایت-نیشابور، سرولایت-قوچان نیز انسداد و محدودیت تردد به علت بارش برف و کولاک گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی از هموطنان درخواست کرد که از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و تردد و برگشت خود را به مساعد شدن وضعیت هوا موکول کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تردد در این شرایط همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ الزامی است. 

دانشجو

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط