بیانی: مجیدی به استقلال شوك داد

عکس خبري -بياني: مجيدي به استقلال شوک داد

پیشكسوت استقلال گفت: با آمدن «فرهاد مجیدی» یك شوك مثبت به آبی‌پوشان وارد شد و این تیم توانست در ۲ دیدار اخیر فولاد خوزستان و پیكان را شكست دهد.


به گزارش نما، شاهرخ بیانی ‌یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود، بازیکنی که در خط میانی آبی‌پوشان مهره‌ای مثمر ثمر بود و خاطرات خوبی برای هواداران آبی‌پوش رقم زد.

بیانی درباره شرایط استقلال و اینکه شاگردان فرهاد مجیدی شانس قهرمانی در لیگ برتر را خواهند داشت حرف‌های جالب بر زبان آورد. مشروح این گفت و گو به شرح زیر است:

استقلال با محمود فکری شروع کرد اما این شروع به پایان رسید.

درست است این شروع خوب بود اما در ادامه فصل اتفاقاتی افتاد که باعث شد محمود فکری نتواند در استقلال بماند و با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر مجبور شد از سمت خود استعفا بدهد.

دلیل این عدم موفقیت چه بود؟

نگاه کنید در استقلال انتظارات بالاست و همه توقع موفقیت از این تیم دارند، اما محمود فکری نه تنها در بحث نتیجه‌گیری موفق نبود نتوانست بازی‌های قابل قبولی را به نمایش بگذارد. یک عامل دیگر نیز در این جدایی تاثیر داشت.

چه عاملی؟

او نتوانست حمایت هواداران را جلب کند، هواداران از وی انتقاد کردند و خودتان بهتر می‌دانید وقتی در استقلال رضایت هواداران را به همراه نداشته باشید نمی‌توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

بیانی: مجیدی به استقلال شوک داد

او استقلال را سوم جدول تحویل داد، این جایگاه چندان بدی برای استقلال نبود؟

بد نیست اما باید معیارهای دیگر را در نظر گرفت.

چه معیارهایی؟

هواداران استقلال چند سالی است طعم قهرمانی را نچشیده‌اند و لحظه‌شماری می‌کنند تا تیم محبوبشان به موفقیت برسد، قهرمانی‌های پرسپولیس موجبات ناراحتی آنها را فراهم کرده است. این یک دلیل و معیار است و دلیل دیگر خوب بازی نکردن این تیم است. آنها در انجام فوتبال زیبا ناموفق بودند و همین عامل باعث شد نارضایتی هواداران فراهم شود. استقلال در روزهای ابتدایی استراماچونی نتیجه نمی‌گرفت اما خوب فوتبال بازی می‌کرد و روند این تیم حکایت از این داشت که آنها در آینده به موفقیت خواهند رسید. هواداران استقلال نه تنها از این مربی ایتالیایی انتقاد نمی‌کردند بلکه با تمام وجود از او حمایت می‌کردند تا تیم به حالت طبیعی بر گردد. در این فصل استقلال نوسان زیادی داشت. استقلال در برخی بازی‌ها خوب بود و در برخی دیگر از بازی‌ها عملکرد خوبی نداشت. آنها صدر جدول را در دست داشتند اما در ادامه طوری بازی کردند که هر هفته این خطر احساس می‌شد در جدول رده‌بندی سقوط کنند.

فرهاد مجیدی هدایت استقلال را بر عهده گرفت، او می‌تواند موفق باشد؟

انتخاب خوبی صورت گرفت و اثرات این انتخاب در بازی با فولاد نشان داده شد.

مجیدی شناخت خوبی از نفرات این تیم دارد زیرا با آنها کار کرده است، با آمدن مجیدی، یک شوک مثبت به استقلال وارد شد و این تیم توانست در دو بازی اخیر که مجیدی به عنوان سرمربی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفته است، فولاد خوزستان و پیکان را شکست داده و دو پیروزی ارزشمند را به دست آورده است.

این نتایج ادامه خواهد داشت؟

استقلال نشان داد که با آمدن مجیدی، دوباره احیا شده است و شرایط بحرانی را سپری کرده، حالا باید همه از مجیدی حمایت کنند تا این تیم بتواند پس از شرایط سختی که پشت سر گذاشته، موفق بوده و کادر فنی به آنچه که مورد نظرش است، دست پیدا کند.

بیانی: مجیدی به استقلال شوک داد

قهرمانی در دسترس استقلال خواهد بود؟

من خودم در استقلال بازی کرده‌ام و در سخت‌ترین وضعیت‌ها توانستیم قهرمان شویم. قطعا استقلال می‌تواند قهرمان شود. ما قهرمانی را از دست نداده‌ایم و تنها ۴ امتیاز با صدر جدول فاصله داریم که قابل جبران است. به طور حتم با آمدن مجیدی و یک دست شدن اعضای هیئت مدیره و حمایت از مجیدی، استقلال می‌تواند نتایج خوبی کسب کند.

این روزها محمد دانشگر برای چندمین بار از استقلال اخراج شد، چرا او این قدر حاشیه دارد؟

دانشگر باید به اعصاب خود مسلط باشد و اگر نتواند اخلاق خود را کنترل کند خودش ضرر می‌کند و بعدها پشیمان خواهد شد. او باید حاشیه را از خودش دور کند تا در فوتبال موفق باشد. دانشگر از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد و اگر این اتفاقات حاشیه‌ای را از خود دور کند، پیشرفت زیادی خواهد کرد. یک بازیکن در استقلال زیر ذره بین قرار دارد و همه رفتارهایش کنترل می‌شود.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط