دبیرشورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

افزایش مشاركت مردم در انتخابات با بازسازی اعتماد عمومی

عکس خبري -افزايش مشارکت مردم در انتخابات با بازسازي اعتماد عمومي

شخص نامزدهای انتخاباتی می توانند با ارائه برنامه های مناسب جهت برون رفت از وضعیت كنونی و متحول كردن وضعیت كنونی، اطمینان دادن به مردم، ایجاد اعتمادسازی و در واقع بازسازی اعتماد مردم، مشاركت مردم را زیاد كنند.

پرویز سروری- متاسفانه حرکت غلط و ناکارآمدی های دولت در طی 8 سال گذشته باعث خالی شدن جیب مردم و ضربه به اعتماد عمومی شده است؛ متاسفانه استفاده هایی که برخی افراد دارای مناسب قدرت انجام داده اند به شدت مردم را عصبانی و ناراحت کرده و می توان گفت که مهم ترین علت کاهش مشارکت مردم در کشور شده است که 90 درصد سهم این عدم مشارکت به ناکارآمدی ها و فرافکنی های دولت برمی گردد.

مردم توقعاتی از این دولت داشته اند که دولت متاسفانه نتوانسته آنها را برآورده کند، به همین دلیل نقش صدا و سیما در افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم است. از طرفی دیگر شخص نامزدهای انتخاباتی می توانند با ارائه برنامه های مناسب جهت برون رفت از وضعیت کنونی و متحول کردن وضعیت کنونی، اطمینان دادن به مردم، ایجاد اعتمادسازی و در واقع بازسازی اعتماد مردم، مشارکت مردم را زیاد کنند.

مردم در حال حاضر نسبت به انتخابی که در گذشته داشته اند، بسیار نادم و پشیمان هستند و نظر سنجی های متعددی که انجام شده و هر نظر سنجی نسبت به نظر سنجی قبلی نشان از کاهش محبوبیت دولت و دولتمردان بین مردم، به ویژه رئیس دولت دارد که همه دلالت بر این موضوع دارد که مردم نسبت به این مسئله به شدت حساس هستند.

به عقیده بنده مردم در انتخاب فرد اصلح ریاست جمهوری آینده، یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید دقت کنند این است که، تلاش کند از رفتارهای هیجانی جلوگیری کنند، چراکه مردم دیده اند کسانی که در خارج نشسته اند و یک عمر با انقلاب این مردم و بزرگی این ملت مقابله کرده اند و فضاسازی رسانه ای علیه این انقلاب و نظام ایجاد کرده اند و متاسفانه یکسری جریان های داخلی نیز به این موضوع ها دامن زده اند، یک اتحادیه ای بین خارج نشین ها و جریانات وابسته به آنها در داخل ایجاد شده است که با دروغ و فضاسازی های کاذب این وضعیت را به وجود آورده اند.

در حال حاضر و به این دلیل که مردم این روزها را دیده اند به یک شکلی آمادگی دارند که نسبت به گذشته، هوشمندانه تر و با دقت بیشتری عمل کنند. همچنین مردم حتما بایستی جلوی هر حرکتی که بخواهند فضای کشور را به سمت دوقطبی سازی ببرند، جلوگیری و مقابل آنها ایستادگی کنند و تلاش کنند به برنامه ها رای دهند؛ مردم به برنامه های ارائه شونده از سوی نامزدهای انتخاباتی دقت کنند و همانظور که مقام معظم رهبری فرموده اند کسانی که مورد اعتماد ملت هستند و همیشه در کنار این ملت بوده اند را مشاور امین خود بدانند. به نظر بنده این موارد می تواند تا سطح زیادی از رای های خطایی که در گذشته صادر شده است که شرایط امروز کشور نیز مولود آن رفتارهای هیجانی انتخاباتی است، گرفته شود که می تواند در انتخاب فرد اصلح بسیار موثر باشد.





منبع: سایت بصیرت

۱۴۰۰/۱/۷

اخبار مرتبط