سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با نما:

دولت جوان انقلابی می تواند بر مواضع اصولی پافشاری كند

عکس خبري -دولت جوان انقلابي مي تواند بر مواضع اصولي پافشاري کند

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یك دولت جوان انقلابی باید باصلابت و باانگیزه باشد و نیز به توانمندی ها داخلی ایمان داشته باشد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی نما، اظهار داشت: معیارهایی که رهبر معظم انقلاب برای دولت جوان انقلابی ترسیم کرده اند کاملاً معیارهای دقیق و شاخصی است که می تواند انگیزه را برای حل مسائل و مشکلات مردم افزایش دهد.

وی افزود: براساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب برای یک دولت جوان انقلابی نام برده اند، این دولت نباید به دنبال سیاستگذاری و حکمرانی محافظه کارانه نباشد و نیز دل در گروی تحول به خاطر مردم دهد و در عین حال به دنبال حل مشکلات معیشتی و مشکلات اقتصادی کشور نیز باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین این دولت با پوست اندازی که انجام می دهد، باید بتواند یک بدنه از نسل نو ایران را وارد شرایط مدیریتی کشور کند.

قاضی زاده هاشمی گفت: دولت جوان انقلابی باید به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهدا وفادار باشد تا بتواند با اتکا به توانمندی های درونی کشور و نیز با ایستادگی و صلابت و با روحیه جوانی که دارد بتواند بر مواضع انقلابی و اصولی پافشاری کند.

۱۴۰۰/۱/۲۵

اخبار مرتبط