نوروزی در گفتگو با نما:

هیئت رئیسه مجلس باید پاسخگوی دست كاری در ردیف های بودجه باشد

عکس خبري -هيئت رئيسه مجلس بايد پاسخگوي دست کاري در رديف هاي بودجه باشد

نماینده مردم علی آباد گفت: نمایندگان منتقد دستكاری در ردیف های بودجه هستند و هیئت رئیسه موظف است كه پاسخگوی این اقدام خود باشد.

رحمت الله نوروزی، نماینده مردم علی آباد در گفتگو با خبرنگار نما، درباره تغییرات به وجود آمده در برخی ارقام و ردیف های بودجه ای اظهار داشت: در صحن علنی، تالار مشروطه و کمیسیون تلفیق، نمایندگان نسبت به برخی از تغییرات به وجود در ارقام و ردیف های بودجه پس از تصویب آن انتقاد داشتند و تا الان هم پاسخ قانع کننده ای از سوی کمیسیون مربوطه و هیئت رئیسه دریافت نکرده ایم.

وی گفت: انتقاد نمایندگان مجلس نسبت به این تغییرات بجاست و حق آنهاست که از هیئت رئیسه بپرسند چرا بدون اینکه در صحن علنی مطرح کنید در ارقام و ردیف های بودجه دست برده اید؟ و آقایان هم باید جواب دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: هنوز مجلس تعطیل است و در ریز و جزئیات این اتفاق قرار نداریم ولی منتقد این تصمیم سرخود هستیم.

به گزارش نما، 31 فروردین ماه ۱۴۰۰ علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از تخلفی پرده برداشت که باعث تعجب بسیاری از نمایندگان مجلس و همچنین فعالان اقتصادی و سیاسی کشور شد.

خضریان در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده بود با خطاب قرار دادن محمدباقر قالیباف و الیاس نادران نوشته بود که «متأسفانه بررسی جداول بودجه ۱۴۰۰ حاکی از تغییرات گسترده ارقام و اعداد پس از رأی‌گیری لایحه بودجه در صحن مجلس با اطلاع و تأیید جنابتان می‌باشد. تا آنجا که در کمال تعجب جداول ۲۵ روز پس از تصویب بودجه ابلاغ شده که در نوع خود بی‌نظیر است.»


۱۴۰۰/۲/۱۴

اخبار مرتبط