روشن شدن وضعیت علی هاشمی تا جمعه؛ پرامیدترین وزنه‌بردار ایرانی المپیك را از دست می‌دهد؟

عکس خبري -روشن شدن وضعيت علي هاشمي تا جمعه؛ پراميدترين وزنه‌بردار ايراني المپيک را از دست مي‌دهد؟

با توجه به مصدومیت زانوی علی هاشمی، كمیته پزشكی فدراسیون وزنه‌برداری تا روز جمعه وضعیت جسمانی این وزنه‌بردار را به كادرفنی تیم ملی اعلام خواهد كرد.

به گزارش نما، جلسه کمیته فنی وزنه‌برداری برای بررسی وضعیت وزنه‌بردارانی که شانس حضور در المپیک را دارند، برگزار شد که طی آن شرایط جسمانی علی هاشمی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

علی هاشمی تا پیش از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا – گزینشی المپیک یکی از شانس‌های مسلم کسب سهمیه المپیک بود که صرفا با حضور در تاشکند می‌توانست سهمیه‌اش را قطعی کند اما او به دلایلی که کادر فنی و فدراسیون نیز نسبت به آن اظهار بی‌اطلاعی کردند، به ازبکستان نرفت.

البته فدراسیون تاکید کرد که هاشمی بعد از اینکه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد، به مجموعه ورزشی آزادی آمده و تمریناتش را آنجا پیگیری می‌کند. پیش از این گفته شده بود که علی هاشمی یکی از وزنه‌بردارانی است که تیم ملی را در سفر کلمبیا همراهی خواهد کرد.

اکنون کادرفنی تیم ملی از کمیته پزشکی درخواست کرده که وضعیت جسمانی این وزنه بردار به صورت تخصصی اعلام شود.

کمیته پزشکی بررسی‌های لازم را آغاز کرده و تا روز جمعه وضعیت دقیق مصدومیت زانوی این وزنه بردار مشخص خواهد شد تا درمورد حضورش در مسابقات کلمبیا تصمیم‌گیری شود.

البته هاشمی نیازی به وزنه زدن در آخرین مسابقه گزینشی المپیک ندارد و صرفا با حضور در این رقابت‌ها سهمیه المپیکش را قطعی خواهد کرد.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۲/۱۵

اخبار مرتبط