انهدام باند "جلال لوك" در میرجاوه

انهدام باند "جلال لوک" در ميرجاوه

قلدری‌ها و زورگویی‌های باند جلال لوك در میرجاوه به پایان رسید و به زندان افتادند.

به گزارش نما ، فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه از شناسایی و انهدام باند ۵ نفره سارقان منزل با ۱۱فقره سرقت خبر داد.

اسماعیل عزیزی اظهارکرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد و سریالی منازل طی یک ماه اخیر در سطح شهرستان میرجاوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای تخصصی و گسترش چتر اطلاعاتی خود موفق شدند ۵ نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت منزل معروف به باند " جلال لوک " را که با تخریب درب و حفاظ پنجره‌های منازل به وسیله قیچی آهن بر اقدام به سرقت طلاجات، وجوه نقد و اسباب و وسایل منزل می‌کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی طی چند عملیات جداگانه هر ۵ نفر عضو این باند دستگیر شدند.

عزیزی با اشاره به کشف بیش از ۷۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان بیان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات پلیس تا کنون به ۱۱ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد، از شهروندان خواست تا ضمن رعایت هشدارهای انتظامی هرگونه اخبار و اطلاعات انتظامی و امنیتی خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رکنا


۱۴۰۰/۳/۵

اخبار مرتبط