كوچكی نژاد در گفتگو با نما:

دولت ارائه خدمات اولیه را از مردم دریغ می كند

عکس خبري -دولت ارائه خدمات اوليه را از مردم دريغ مي کند

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:در این چند ماه باقی مانده از عمر دولت فعلی باید شاهد مراقبت های بیشتر از سوی دستگاه های اجرایی باشیم. متأسفانه این دولت به جای اینكه خدمات مطلوب به مردم ارائه دهد، ارائه خدمات اولیه را هم از آنها سلب می كند


جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار نما، در رابطه با ضرورت تمکین از تصمیمات و نظر شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان همیشه به عنوان یک نهاد امین نظام مطرح بوده و همچنان هم هست. شورای نگهبان طبق تحقیقات و بررسی ها در جهت تعیین صلاحیت کاندیداها به نتایج کنونی دست یافته که باید این نتیجه مورد قبول تمام دستگاه های اجرایی و نهاد های انتخاباتی قرار گیرد.

او به مظلومیت شورای نگهبان اشاره کرد و گفت که همیشه از بدو تشکیل جمهوری اسلامی و ایجاد نهادی به شورای نگهبان، این شورا مورد غضب و هجمه جناح ها و منافقان و معاندان و نیز اپوزیسیون قرار داشته، اما قطعاً شورای نگهبان اسناد و مدارکی در اختیار دارد که اگر آن ها را منتشر کند مردم و همه جناح ها به حقانیت مواضع و تصمیمات این نهاد مهم حکومتی پی خواهند برد و قطعاً از حملات پی در پی رهایی خواهد یافت.



دولت ارائه خدمات اولیه را از مردم دریغ می کند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو به کم کاری عمدی دولت در ارائه خدمات مطلوب به مردم اشاره کرد و افزود: در این چند ماه باقی مانده از عمر دولت فعلی باید شاهد مراقبت های بیشتر از سوی دستگاه های اجرایی باشیم. متأسفانه این دولت به جای اینکه خدمات مطلوب به مردم ارائه دهد، ارائه خدمات اولیه را هم از آنها سلب می کند و یا با کم و کاستی اقداماتی را انجام می دهد. این دولت نه تنها گره‌ای از مشکلات مردم باز نکرده، بلکه گره‌ای به مشکلات مردم هم اضافه کرده؛ بنابراین طبیعی است که شاید برخی نسبت به مشارکت در انتخابات مردد باشند؛ چون دولت در حق این ملت جفا کرده است.

کوچکی نژاد گفت: برای حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری 1400باید همه‌ مسئولان و مدیران ارشد اجرایی تلاش کنند؛ زیرا مردم از نظر معیشت و گذراندن زندگی، دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند و قوه قضائیه باید اشد مجازات را برای کسانی که نسبت به امورات مردم بی تفاوت و در انجام وظایف کا‌رشکنی می‌کنند، در نظر بگیرد.


انتخابات 1400 زیر ذره‌بین دشمنان

وی ادامه داد: انتخابات به عنوان مهمترین امر سیاسی در کشور مطرح است و همه گروه ها باید از آن حمایت کنند؛ زیرا انتخابات هم در داخل و هم در خارج از کشور زیر ذره‌بین دشمنان قرار دارد. اقتدار نظام، مشروعیت و مقبولیت آن وابسته به حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی است و همه باید درصدد فعال کردن مردم در این زمینه باشند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کاندیداها ضمن ارائه برنامه های هدفمند انتخاباتی باید تضمین دهند که مردم را از این وضعیت سخت اقتصادی خارج می کنند؛ لذا در این شرایط مردم حضور خوبی در انتخابات خواهند داشت.

۱۴۰۰/۳/۱۳

اخبار مرتبط