«حشد شعبی» با تروریسمِ تحت الحمایه آمریكا جنگید/عصبانیت «تل‌آویو»

عکس خبري -«حشد شعبي» با تروريسمِ تحت الحمايه آمريکا جنگيد/عصبانيت «تل‌آويو»

یك تحلیلگر مسائل سیاسی عراق با بیان اینكه «حشد شعبی» با تروریسمِ تحت الحمایه آمریكا و صهیونیسم جنگید، گفت: واشنگتن و تل آویو نتوانستند حشد شعبی را تحت سیطره خود قرار دهند.


به گزارش نما به نقل از الفرات نیوز، «احمد عبدالساده» تحلیلگر مسائل سیاسی عراق سخنانی را در خصوص حشد شعبی مطرح کرد. وی گفت: آمریکایی ها و صهیونیستها به شدت از وجود حشد شعبی در عراق عصبانی هستند.

بر اساس این گزارش، این تحلیلگر عراقی گفت: علت عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی از حشد شعبی این است که این گروه مقاومتی تحت سیطره آنها قرار ندارد. حشد شعبی تاکنون اجازه نداده است که آمریکا از آن به عنوان ابزاری برای تحقق اهداف خود بهره برداری کند.

عبدالساده در ادامه گفته است: حشد شعبی یک گروه مقاومتی است که به منظور مقابله با تروریسمِ تکفیریِ داعش تشکیل شد؛ تروریسمی که تحت الحمایه ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هست.

این کارشناس عراقی پیشتر گفته بود: برخی به دنبال آن هستند تا نیروهای حشد شعبی را تضعیف کنند. هدف اصلی و اساسی از تضعیف نیروهای حشد شعبی در برهه کنونی تقویت داعش در عراق است.

عبدالساده در ادامه اظهار داشت: طی روزها و هفته های اخیر شاهد آن هستیم که سلسله اقدامات تروریستی علیه حشد شعبی در نقاط مختلف عراق تشدید شده است. این نشان می دهد که توطئه بزرگی علیه این گروه در جریان است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی عراق همچنین عنوان کرد: تمام کسانی که با حشد شعبی مبارزه می کنند و برای تضعیف آن تلاش می کنند، حامی داعش هستند. چندی پیش نیز «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق اعلام کرده بود که مقابله با حشد شعبی پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۳/۱۹

اخبار مرتبط