انتخابات1400

سیزدهمین انتخابات ایرانیان شگفتی‌ساز شد

سيزدهمين انتخابات ايرانيان شگفتي‌ساز شد

انتخابات 1400 هم با تمامی فراز و نشیب ها به پایان رسید، این انتخابات بخاطر وجود شرایط بحرانی اقتصادی كشور ، حقیقتاً یك انتخابات استثنایی بود.

انتخابات 1400 هم با تمامی فراز و نشیب ها به پایان رسید، این انتخابات بخاطر وجود شرایط بحرانی اقتصادی کشور ، حقیقتاً یک انتخابات استثنایی بود. در ادامه به بعضی از مختصات این انتخابات که به واقع مردم در آن شگفتی آفریدند می پردازیم.
نکته ی اول این است که در این انتخابات مردم بین عملکرد ضعیف دولت دوازدهم و اصل نظام اسلامی تفکیک قائل شدند و با وجود تمام کمبود ها و گلایه ها پای صندوق رای حاضر شدند. نکته ی دوم به مدیریت کلان راهبری سیاسی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب برمی‌گردد؛ رهبر معظم انقلاب همواره جایگاه انتخابات را در موقعیتی فراتر از رقابت بین کاندیداها و عملکرد دولت‌ها تعیین کرده اند و آن را تا سطح استراتژیک و در حوزه امنیت و انسجام ملی گفتمان سازی کرده‌اند. نکته ی سوم شکست پروژه ی تحریم انتخابات بود. رسانه های خارجی و عوامل داخلی آنها تمام توانایی خود را به کار گرفتند تا مردم را از شرکت در انتخابات بازدارند . اما ملت آنها را رو سیه کردند نکته ی چهارم شکست سنگین رسانه ای تبلیغات ضد انقلاب بود. نمی‌توان نقش و تأثیر امپراطوری رسانه‌ای دشمنان و دنباله‌های داخلی آنان را برای ناامیدسازی مردم نادیده گرفت؛ اما با وجود تبلیغات گسترده و پراکندن موج ناامیدی در جامعه باز مردم مسیر جمهوری اسلامی را پیش گرفتند که مایه شگفتی جهانیان شد.
 حال که انتخابات به پایان رسیده است فصل خدمت رسانی و همدلی آغاز گردیده است. شرایط اقتصاد و معیشت مردم به گونه ای است که نباید یک روز را برای حل مسائل کشور و مردم از دست داد


۱۴۰۰/۳/۲۹

اخبار مرتبط