فرافكنی آشكار روحانی پای صندوق رأی!

پشت پرده آدرس غلط آقای رئیس جمهور

 پشت پرده آدرس غلط آقاي رئيس جمهور

در واقع هدف اصلی رئیس جمهور از مطرح كردن این موضوعات منحرف كردن افكار عمومی از دو موضوع است اول نقش دولت یازدهم و دوازدهم در اوضاع فاجعه بار اقتصادی كشور و دوم نقش برجام در تشدید شدن تحریم ها.

حسن روحانی بعد از انداختن رای خود در صندوق، همانند 8 سال گذشته بدون توجه به تاثیر عملکرد فاجعه بار دولت در کاهش مشارکت مردم در انتخابات، قصد سیاسی جلوه دادن آن را داشت، روحانی کاهش میزان مشارکت مردم را به موضوع عدم احراز صلاحیت ها گره زد و گفت:  «مشکلات و مسائلی که از مراحل قبلی انتخابات در ذهن مردم مانده است را نباید مدنظر قرار دهیم. به‌هرحال انتخابات مهم است و علی‌رغم آن مشکل، ما بازهم باید پای صندوق انتخابات حاضر شویم، رأی دهیمای کاش ما هیچ مشکلاتی از روز ثبت‌نام تا امروز نمی‌داشتیم و امروز شاهد حضور بیشتر مردم بودیم!».
در واقع هدف اصلی رئیس جمهور از مطرح کردن این موضوعات منحرف کردن افکار عمومی از دو موضوع است اول نقش دولت یازدهم و دوازدهم در اوضاع فاجعه بار اقتصادی کشور و دوم نقش برجام در تشدید شدن تحریم ها.
دولت تدبیر و امید چون راه حل همه ی مشکلات کشور را در مذاکره با غرب و رفع تحریم ها میدید و هیچگونه برنامه ای برای اداره کردن کشور و حل مشکلات کلیدی اقتصاد کشور همچون کاهش وابستگی بودجه به نفت و اصلاح نظام مالیاتی نداشت، هیچ اقدامی انجام نداد و طی هشت سال تنها به رفع تحریم ها دل خوش کرد و بعد از دادن امتیازهای بیشمار به غرب و حل نشدن مشکلات، راهی جز ادرس غلط دادن به مردم را نپیمود.
 در واقع علت کاهش مشارکت مردم در انتخابات را باید در ناکارآمدی دولت فعلی جستجو کرد، بدتر از اوضاع نابسمان اقتصادی مردم، دادن ادرس های غلطی است که  حتی در اخرین روزهای قدرت نیز به مردم القا می شود در حالی که حقیقت ماجرا چیز دیگری است


۱۴۰۰/۳/۳۰

اخبار مرتبط