كوشكی در گفتگو با نما:

رئیسی فراجناحی بودن را در عمل نشان دهد

عکس خبري -رئيسي فراجناحي بودن را در عمل نشان دهد

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: دولت سیزدهم فراجناحی بودن خود را باید در چینش مدیران و وزرا نشان دهد؛ یعنی در چینش مدیران باید به سابقه حزبی و تفكر سیاسی افراد نگاه نكند.

محمدصادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: یکی از شعارهای خوب آقای رئیسی، فراجناحی بودن دولت اوست. اما زمانی می‌توان گفت که او به دنبال تشکیل دولت فراجناحی است که در عمل آن را انجام دهد و صرفاً با حرف و دعوت از سیاسیون نمی‌توان گفت، دولت سیزدهم یک دولت فراجناحی است.

وی گفت: دولت سیزدهم فراجناحی بودن خود را باید در چینش مدیران و وزرا نشان دهد؛ یعنی در چینش مدیران باید به سابقه حزبی و تفکر سیاسی افراد نگاه نکند، بلکه باید عقبه مدیریتی و توانمندی‌های او را در نظر بگیرد و در کنار این توانمندی‌های می‌تواند سایر شاخصه‌ها مانند انقلابی بودن را هم در نظر داشته باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه آقای رئیسی باید تلاش کند تا آنجاکه می‌تواند، حرکات نمادین و نماشی را کنار بگذارد، خاطرنشان کرد: دوران حرکات نمایشی و نمادین گذشته و کشور ازا ین حرکات زیاد به خود دیده است، اما آنچه که کمتر مشاهده می‌شود فقدان عمل یا عملیاتی کردن شعارهاست که امیدواریم در دولت سیزدهم صرف شعار و حرف مطرح نشود.

کوشکی عنوان داشت: باید منتظر ماند و دید که آیاد در هفته‌های آینده آیا آقای رئیسی جناحی عمل می‌کند یا در انتصاب‌هایشان فراجناحی عمل خواهند کرد و به دور از نگاه جناحی مدیران خود را برخواهند گزید.

۱۴۰۰/۵/۱

اخبار مرتبط