چرا تیم میكس تپانچه ایران به مدال نرسید؟

عکس خبري -چرا تيم ميکس تپانچه ايران به مدال نرسيد؟

تیم میكس تپانچه ایران در شرایطی به فینال میكس این ماده نرسید كه انتظار می رفت تركیب جواد فروغی و هانیه رستمیان در فینال باشند.


به گزارش نما، با بررسی نتایج و عملکرد تیم میکس تپانچه ایران می توان به این نکته پی برد که جواد فروغی همچون مسابقه انفرادی بهترین عملکرد را در میان مردان حاضر در این رقابت داشت و با ثبت رکورد ۱۹۶ بالاتر از سایر رقبا قرار گرفت.

نکته دیگر به عملکرد دیگر ملی پوش کشورمان در این دیدار باز می گردد. هانیه رستمان که به عنوان هم تیمی در کنار فروغی قرار گرفت با ثبت ۱۸۶ امتیاز پایین ترین امتیاز را در این مرحله و در بخش زنان به خود اختصاص داد و همین مساله کافی بود تا تیم میکس ایران نتواند جواز حضور در فینال را کسب کند.

در این بخش جی هانگ از چین با ۱۹۲، ویتالینا از روسیه ۱۹۲، اولنا از اوکراین با ۱۹۵ و زورانا از صربستان با ۱۹۳ نفراتی بودند که بالاتر از بانوی تیرانداز کشورمان قرار گرفتند.

به این ترتیب تیم میکس ایران با قرار گرفتن در رده پنجم این مرحله نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند.

در پایان رقابت های این مرحله تیم صربستان با ۳۸۲ امتیاز بالاتر ایران قرار گرفت و همراه اوکراین به دیدار رده‌بندی صعود کرد. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که تیم ایران تنها به ۲ امتیاز نیاز داشت تا جواز حضور در دیدار رده بندی را داشته باشد.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۵/۵

اخبار مرتبط