مخالفت وزیر بهداشت با پیشنهاد وزیر بهداشت؟!

عکس خبري -مخالفت وزير بهداشت با پيشنهاد وزير بهداشت؟!

چندی پیش بود كه سعید نمكی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشكی. در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، خواستار تعطیلی دو هفته‌ای كشور به خاطر وضعیت وخیم ناشی از شیوع ویروس كرونا شد.


به گزارش نما، چندی پیش بود که سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، خواستار تعطیلی دو هفته‌ای کشور به خاطر وضعیت وخیم ناشی از شیوع ویروس کرونا و استفاده از نیروهای نظامی و انتظامی برای برخورد با متخلفان از پروتکل‌های بهداشتی شد.

رهبر معظم انقلاب این درخواست را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارجاع دادند.

اما امروز رسانه ها در خبری به نقل از مشاور وزیر کشور عنوان کردند «ستاد ملی مقابله با کرونا با تعطیلی سراسری مخالفت کرده است.»

نکته عجیب این نقل قول این بود که حتی یک نفر از اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا هم به پیشنهاد تعطیلی سراسری رای موافق نداده است.

نکته قابل تامل تر اینکه علاوه بر «وزرای کشور، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دادستان کل کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت، سخنگوی دولت و فرمانده نیروی انتظامی» سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیشنهاد دهنده طرح تعطیلی سراسری دو هفته ای عضو ستاد ملی مقابله با کرونا است.

سوال اینجاست اگر نمکی با تعطیلی سراسری مخالف بود چرا برای این موضوع با رهبر معظم انقلاب نامه نگاری کرد؟
منبع: میزان

۱۴۰۰/۵/۱۹

اخبار مرتبط