نقطه قوت «باغگلی» جوان بودن او است

عکس خبري -نقطه قوت «باغگلي» جوان بودن او است

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه نقطه قوت «باغگلی» جوان بودن او است، گفت: مدیر مدرسه، نقطه ضعفی برای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیست.


به گزارش نما، سید نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرروش، گفت : وزارت آموزش و پرورش، وزارت خانه مهمی است که در گام دوم انقلاب باید مورد توجه همگان باشد.

وی با بیان اینکه، برخی می گویند چرا برای وزارت خانه مهمی چون وزارت آموزش و پرورش، یک گزینه جوان معرفی شده است، افزود: اتفاقا، بحث ما این است که نقطه قوت «باغگلی» جوان بودن او است.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس با بیان می توان طرح و برنامه «باغگلی» برای وزارت آموزش و پرورش را نقد کرد، تصریح کرد: به نظرم او مصداق جوان حزب الهی متناسب با گام دوم انقلاب است.

موسوی اظهار داشت: برخی اشکال می گیرند که باغگلی تنها مدیر یک مدرسه بوده است در حالی که وی مدیر یک مجموعه آموزشی با ۲۰ مدرسه بوده است.

وی افزود: در دولت احمدی نژاد نیز، وقتی محمود فرشیدی معرفی شد برخی گفتند او تنها سابقه مدیریت مدرسه را دارد در حالی که همه شاهد بود که که او به عنوان پیشکسوت ما وزیر موفقی بود؛ مدیر مدرسه، نقطه ضعفی برای وزیر پیشنهادی نیست.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۶/۱

اخبار مرتبط