حجت‌الاسلام خاموشی در گفتگو با نما:

كرونا آسیب‌های مضاعفی به دهك‌های پایین وارد كرد

عکس خبري -کرونا آسيب‌هاي مضاعفي به دهک‌هاي پايين وارد کرد

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:كرونا شرایط سختی را برای مردم و دهك‌های پایین به وجود آورده و در این شرایط حتماً باید مردم كنار یكدیگر باشند تا این دوره را هرچند سخت پشت سر بگذاریم.


حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در گفت‌‎وگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: کرونا شرایط سختی را برای مردم و دهک‌های پایین به وجود آورده و در این شرایط حتماً باید مردم کنار یکدیگر باشند تا این دوره را هرچند سخت پشت سر بگذاریم.

وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از نهادهایی است که در ایام شیوع کرونا با شناسایی دهک‌های پایین به کمک محرومین شتافته که اخیراً در رزمایش شمیم حسینی 200 هزار بسته معیشتی به ارزش 100 میلیارد تومان را میان نیازمندان توزیع کرده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از منابع مالی کمک‌هایی که سازمان اوقاف به نیازمندان ارائه می‌دهد از سوی خیرین و واقفین تأمین می‌شود؛ لذا سازمان اوقاف و امور خیریه واسط خوبی میان خیرین و نیازمندان است تا کمک‌های مردمی به درستی به دست نیازمندان واقعی برسد.

خاموشی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در کنار نهادهایی ماند ارتش و سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام و نیز کمیته امداد ایستاده تا لبیک‌گویان به فرمان رهبر انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه عمل کند و مردم مطمئن باشند که هیچ‌گاه محرومان و نیازمندان را رها نخواهیم کرد.

او به نقش سازمان اوقاف در کمک‌های بیمارستانی اشاره کرد و بیان داشت: سازمان اوقاف در زمان شیوع کرونا به بیمارستان‌های کمک‌های تجهیزاتی کرده است؛ طوری که در زمینه تأمین تخت و کپسول‌های اکسیژن بسیار پررنگ و دلسوزانه ورود داشته است. البته در این زمینه خیرین بسیار حضور چشم‌گیری داشته‌اند. از سوی دیگر سازمان اوقاف در زمینه شناسایی افراد واجد شرایط دریافت واکسن کرونا به وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با مرونا کمک کرده است.

۱۴۰۰/۶/۱۶

اخبار مرتبط