«پله» غده سرطانی را شكست داد

عکس خبري -«پله» غده سرطاني را شکست داد

اسطوره فوتبال برزیل كه هفته گذشته به منظور خارج كردن تومور زیر تیغ جراحان رفت، حالا از موفقیت‌آمیز بودن این جراحی خبر داده است.


به گزارش نما، اخبار مربوط به جراحی پله بدنبال گزارش‌های هفته گذشته مبنی بر بیهوش شدن وی که البته با تکذیب وی همراه بود، منتشر شده است.

اسطوره ۸۰ ساله تیم ملی برزیل بدنبال خارج شدن غده سرطانی از روده بزرگ وی، در بخش مراقبت‌های ویژه دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.

پزشکان در جریان یکی آزمایشات روی پله متوجه توده‌ای مشکوک در روده بزرگ وی شدند که بعدها مشخص شد یک تومور است.

پله در پستی در فضای مجازی نوشت: هفته گذشته برای خارج کردن توده‌ای مشکوک از روده بزرگم تحت عمل جراحی قرار گرفتم. این تومور در جریان آزمایشات هفته گذشته که به آن اشاره کرده بودم، شناسایی شد. خوشبختانه به جشن گرفتن پیروزی‌های بزرگ در کنار شما عادت دارم. من با لبخندی بر لب، خوش بینی وافر و اشتیاق به زندگی در حالی که عشق خانواده و دوستانم را در کنارم حس می‌کردم، پا به این مسابقه گذاشتم. دوستان من، بابت پیام‌های محبت‌آمیز شما بسیار ممنونم. از اینکه حالم بسیار خوب است خدا را شاکرم.

اسطوره برزیلی که در جام جهانی ۱۹۵۸ به عنوان یک نوجوان پا به عرصه بین المللی گذاشت، پس از بازنشستگی نیز به واسطه تبلیغ محصولات بین‌المللی و همچنین صراحت بیان، همواره کانون توجه رسانه‌ها بوده است.

وی در سال ۲۰۰۰ از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) عنوان بازیکن قرن را از آن خود کرد و ستاره سال‌های دور سلسائو این افتخار را با «دیگو مارادونا» فقید به اشتراک گذاشت.

سال گذشته در جریان دوران نقاهت وی از جراحی لگن، نگرانی‌ها بابت سلامتی وی شدت گرفته بود و وی بعدهد گزارشات را در مورد ابتلای خود به افسردگی رد کرد.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۶/۱۶

اخبار مرتبط