بررسی چرایی حمله به مداحان وحدت آفرین

اندر مصائب فضای مجازی فریبنده

عکس خبري -اندر مصائب فضاي مجازي فريبنده

با گسترش فضای مجازی یكی از اتفاقات تأسف آوری كه در این سال‌ها با آن مواجه بودیم بزرگ‌نمایی و كوچك‌نمایی وقایع با اهداف خاص و توسط گروه‌های خاص بوده و هست. گاهی زیباترین حركت در داخل كشور دیده نمی‌شود و اصلا بازخورد ندارد و البته دست‌های پشت پرده دقیقا همین هدف را دارند.

علی شریعت دوست- با گسترش فضای مجازی یکی از اتفاقات تأسف آوری که در این سال‌ها با آن مواجه بودیم بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی وقایع با اهداف خاص و توسط گروه‌های خاص بوده و هست. گاهی زیباترین حرکت در داخل کشور دیده نمی‌شود و اصلا بازخورد ندارد و البته دست‌های پشت پرده دقیقا همین هدف را دارند.

نکته دیگر دوگانگی برخوردها در این حوزه است. عده ای گاهی از در دروازه رد نمی‌شوند و گاهی از سوراخ سوزن گذر می‌کنند! مثلا به تازگی از برخورد یک قاضی با دزد نان در کانادا می‌نویسند (که اتفاقا اصل داستان هم ظاهرا ساخته و پرداخته ذهن است نه واقعیت) و آه و حسرت بر می‌آورند که ببینید چه عدالتی، چه کشور پاکی و... ولی همین افراد اخبار قطعی کشف گورهای دسته جمعی کودکان در همان کشور را گویی اصلا نمی‌بینند!

اخیرا بعد از حضور بسیار خوب و وحدت آفرین سه مداح عزیز کشورمان به بصره نیز برخی فریاد برآوردند و شروع به حمله نمودند که دستورالعمل های بهداشتی زیر سوال رفت و اینها از فلان فرقه بودند و چه ها که نشد!

هرچند توضیح دادن برای کسی که همتی برای دانستن ندارد و هدفش چیز دیگری است آب در هاون کوبیدن است! لکن به اختصار به چند نکته اشاره می نماییم:

اولا این حضور در تقویت وحدت بسیار موثر بود. خصوصا اینکه وحدت در بین عوام آنطور که باید و شاید جا نیفتاده و چنین حرکاتی بسیار ارزشمند است.

ثانیا اگر بحث رعایت دستورالعمل هاست که این عزیزان باید تابع قوانین و عرف کشور میزبان باشند ضمن اینکه هم واکسن زده بودند و هم خود مادحین و عزاداران حسینی فاصله گذاری مناسبی داشتند. این افراد که نگران شیوع کرونا هستند یادشان نرود با چه آب و تابی از حضور هزاران تماشاگر در مسابقات یورو تمجید کردند و بعدا مشخص شد تعداد زیادی از همان تماشاگران مبتلا به ویروس شدند!

ثالثا این هیأت وابسته به شاخه ای از حشدالشعبی بوده و ربطی به جریانات انحرافی ندارد

۱۴۰۰/۶/۱۹

اخبار مرتبط