مرحبا در گفتگو با نما:

باید حداقل 6 ماه به تیم اقتصادی دولت فرصت داد

عکس خبري -بايد حداقل 6 ماه به تيم اقتصادي دولت فرصت داد

سخنگوی كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: 6 ماه تا یك سال فرصت خوبی برای تیم اقتصادی دولت محسوب می‌شود و در این فرصت باید اتفاقات خوبی برای معیشت مردم رخ دهد.

غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: اگر دولت برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در حوزه سیاست‌های اقتصادی داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که در بازه زمانی 6 ماه تا یک سال تورم مهار و حتی شیب نزولی را طی کند.

وی گفت: اقتصاد ایران از ظرفیت‌های فوق‌العاده بالایی برخوردار است و همین موضوع مزیت‌های بسیاری را برای اقتصاد ایران به ارمغان آورده است، اما متأسفانه به دلیل بی‌تدبیری‌ها و سوءمدیریت‌ها دولت‌ها نتوانسته‌اند از مزیت‌های اقتصادی کشور نهایت استفاده را ببرند و آن را شکوفا کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجموعه تیم اقتصادی دولت اگر برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشد، قطعاً خواهد توانست از بدتر شدن شرایط جلوگیری کند و در مرحله بعد به اوضاع اقتصادی کشور سروسامان دهد.

مرحبا معتقد است که فعلاً دولت تازه شکل گرفته و نباید در یکی دو ماه انتظار معجزه از آن داشت و باید بازه زمانی 6 ماه تا یک سال را به دولت فرصت داد تا سیاست‌های اقتصادی خود را اجرا کند و اگر 6 ماه دیگر شرایط بهتر نشد و رضایت مردم جلب نشد، آن وقت دولت را مورد نقادی قرار خواهیم داد.

به گفته وی؛ قطعاً 6 ماه تا یک سال فرصت خوبی برای دولت محسوب می‌شود و در این فرصت باید اتفاقات خوبی برای معیشت مردم رخ دهد.

۱۴۰۰/۶/۲۱

اخبار مرتبط