پروین صالحی در گفتگو با نما مطرح كرد؛

اولویت‌های معاون جدید رئیس جمهور در امور زنان

عکس خبري -اولويت‌هاي معاون جديد رئيس جمهور در امور زنان

نماینده مردم مباركه در مجلس شورای اسلامی گفت: خانم خزعلی در برابر جامعه زنان مسئولیت سنگینی برعهده دارد؛ او باید مسئله زنان و خانواده، مسئله زنان سرپرست خانوار، مسائل مرتبط با ازدواج و طلاق و مهریه، موضوع تربیت فرزند و حضانت فرزندان را در اولویت كاری خود قرار دهد.

اخیراً سید ابراهیم رئیسی طی حکمی انسیه خزعلی را به سمت معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده منصوب کرد. زنان کشورمان مطالبات بسیاری از دولت سیزدهم دارند که خانم خزعلی باید ضمن مدنظر قرار دادن این مطالبات، مسیر تحقق و عملیاتی‌سازی آنها را تسهیل کند و به حلقه متصله میان دولت و اقشار مختلف زنان تبدیل شود.

پروین صالحی مبارکه در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: زنان کشورمان مطالبات بسیاری از دولت سیزدهم دارند که همین مطالبات سبب شده تا آاقای رئیسی معاون امور زنان خود را تغییر دهد و فردی را انتخاب کند که درک دقیقی از مشکلات زنان و بانوان کشورمان دارد.

او گفت: خانم خزعلی در برابر جامعه زنان مسئولیت سنگینی برعهده دارد. او باید مسئله زنان و خانواده، مسئله زنان سرپرست خانوار، مسائل مرتبط با ازدواج و طلاق و مهریه، موضوع تربیت فرزند و حضانت فرزندان را در اولویت کاری خود قرار دهد تا در دولت سیزدهم به جد به این موضوعات پرداخته شود و سپس راهکارهای حل و فصل این مشکلات در دستورکار قرار گیرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نسبت به انتصاب خانم خزعلی خوش‌بین است و در این باره خاطرنشان کرد: خانم خزعلی فردی کاملاً متدین هستند که به اصول دینی و مذهبی پایبندی کامل دارند و در زمینه زنان و خانواده، فعالیت‌های پژوهشی بسیاری انجام داده‌اند و از سبقه خوب و درخشانی برخوردار هستند؛ لذا ما امیدواریم که مشکلات زنان کشورمان حل و فصل شود.

۱۴۰۰/۶/۲۲

اخبار مرتبط