جلال رشیدی كوچی در گفتگو با نما:

حسن روحانی و دولتمردانش باید محاكمه شوند

عکس خبري -حسن روحاني و دولتمردانش بايد محاکمه شوند

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت:افرادی كه قصد داشتند نشان دهند كه تحریم چقدر تاثیر گذار است و در ادامه تحریم را چون اهرم فشاری بر گرده مردم گذاشتند می كوشیدند اهداف شومشان را پیش ببرند لذا این افراد باید امروز در دادگاه ها محاكمه شوند.

جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با خبرنگار نما با اشاره به برخی حواشی مبنی بر تسریع در واکسیناسیون عمومی از سوی دولت سیزدهم و مرتبط کردن این موضوع به اقدامات دولت دوازدهم، گفت: هنر دولت آقای روحانی این بود که در چهار سال ابتدایی دولتش، هرچه خرابی بود به حساب دولت قبل از خود نوشت و خرابی چهارسال دوم را هم به حساب تحریم‌ها گذاشت و اکنون هم تلاش دارد تا بگوید هر اتفاق مثبتی که در ۴ سال آینده رخ می دهد پیرو اقدامات دولت دوازدهم بوده است.


وی افزود: با این وجود، سوال این است که اگر قیمت محصولی چون هویج یک شبه گران می شود تقصیر دولت آقای رئیسی است! و اما واکسن که یک شبه وارد می شود کار آقای روحانی بوده است! لذا به نظر می رسد برخی می خواهند فرافکنی کنند و البته این مسائل عادی است چرا که مردم از دروغ های برخی مسئولین مطلع شدند.

نماینده مردم مرودشت با اشاره به صحبت رئیس سازمان هلال احمر مبنی بر اینکه آقای رئیسی به طور مستقیم با رئیس جمهور چین صحبت کرده و تقاضای واکسن داده است، تاکید کرد: از این رو آقای روحانی هم می‌توانست تلفن دفترش را بردارد و با رئیس جمهور چین صحبت کند و تقاضای واکسن بدهد، تا واکسن به سرعت به کشور وارد شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اینکه می بینیم بعد از حدود یک ماه استقرار دولت سیزدهم ،واکسیناسیون در کشور سرعت گرفته است، همگی به دلیل مدیریتی است که مسئولین دولت سیزدهم بر آن اهتمام داشته است.

رشیدی کوچی ادامه داد: افرادی که قصد داشتند نشان دهند که تحریم چقدر تاثیر گذار است و در ادامه تحریم را چون اهرم فشاری بر گرده مردم گذاشتند می کوشیدند اهداف شومشان را پیش ببرند لذا این افراد باید امروز در دادگاه ها محاکمه شوند.


این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز ثابت شده که تحریم و "اف. ای. تی. اف" بهانه ای برای عدم واردات واکسن بوده است ، اظهارداشت: متاسفانه این مسئله باعث شد تا جان هزاران انسان به دلیل کم کاری مسئولین از بین برود بنابراین این افراد باید محاکمه شوند نه این که در قامت مدعی باشند و بگویند تسهیل در واکسیناسیون جزئی از عملکرد ما بوده است.


نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد دولت گذشته در توزیع واکسن به هیچ وجه قابل دفاع نیست، بیان داشت: اگر اقدامات دولت گذشته قابل دفاع بود باید آرای همتی - نماینده دولت در انتخابات - از آرای باطله بیشتر می شد.

۱۴۰۰/۶/۲۴

اخبار مرتبط