ادامه سریال استعفا در حزب كارگزاران

عکس خبري -ادامه سريال استعفا در حزب کارگزاران

بلافاصله بعد از استعفای خبرساز فرزانه تركان از حزب كارگزاران، حسین مرعشی و یدالله طاهرنژاد هم از حضور و فعالیت در حزب استعفا كردند.


به گزارش نما، یکی از اعضای حزب کارگزاران که تمایلی نداشت نام او فاش شود به برنا گفت: بلافاصله بعد از استعفای خبرساز فرزانه ترکان از حزب کارگزاران، حسین مرعشی و یدالله طاهرنژاد هم از حضور و فعالیت در حزب استعفا کردند.

او تاکید کرد: بعد از افشای استعفای فرزانه ترکان به عنوان یکی از اعضای فعال حزب کارگزاران تخریب و هجمه های زیادی علیه او شکل گرفت، اما با همه این تفاسیر بلافاصله بعد از او حسین مرعشی و یدالله طاهرنژاد هم استعفای خود را به دبیرکل حزب تقدیم کردند.

این منبع آگاه در ادامه گفت: بزرگان حزب کارگزاران باید به این نتیجه برسند که از جوانان استفاده کنند و مشی حزب باید تغییراتی داشته باشد، نمی توان سالیان سال از افرادی استفاده کرد که هم چنان مرغ آنها یک پا دارد.

این عضو حزب کارگزاران خاطرنشان کرد: از کسانی که به استعفای ترکان نقد داشتند پرسیده شود که آیا در انتخابات اخیر و انتخابات های گذشته کارنامه حزب کارگزاران قابل قبول بوده است؟

او در پایان گفت: تا این لحظه استعفای هیچ یک از اعضا پذیرفته نشده اما یا باید شرایط تغییر کند یا چاره ای جز پذیرش استعفا وجود ندارد.

۱۴۰۰/۷/۷

اخبار مرتبط