گام بلند ایران به سوی جام جهانی؛

لزوم طراحی جدید برای تدارك تیم ملی

عکس خبري -لزوم طراحي جديد براي تدارک تيم ملي

قرار گرفتن تیم‌ملی در صدر جدول و ایستادن در سید دو بسیار حائز اهمیت است و‌ جایگاه ما را در مقابل حریفان تثبیت می كند. برای دسترسی به مقصود باید برنامه ریزی و طراحی درستی داشت.

احمد میرزائیان-دو پیروزی با ارزش خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه و صدر نشینی در گروهA را باید تداوم بخشید.

قرار گرفتن تیم‌ملی در صدر جدول و ایستادن در سید دو بسیار حائز اهمیت است و‌ جایگاه ما را در مقابل حریفان تثبیت می کند.

برای دسترسی به مقصود باید برنامه ریزی و طراحی درستی داشت.

تیم‌ما‌ تا ۷ بهمن بازی ندارد. برگزاری لیگ برتر‌ و تلاش برای انجام دیدارهای تدارکاتی در روزهای فیفا دی از ملزومات‌کار است. در واقع اگر انتظار داریم این بار تیم ملی به مسابقات جام حهانی راه پیدا کند ،بایداز هم‌ اکنون به فکر باشیم.

با وعده دادن ها و حرافی کاری پیش نمی رود و بی مایه فطیر است! در ابعاد فنی و مدیریت تیم ملی هم باید هوشیار بود و تکلیف اسکوچیچ را روشن کرد . قرارداد او تا فروردین پابرجا است.

عده ای منفعت طلب او را مناسب حضور در نیمکت تیم ملی در قطر نمی دانند.

برخی دلال و واسطه هم با بازار گرمی در پی بالا بردن قرارداد اسکوچیچ هستند تا از این رهگذر به سود کلانی برسند.به لحاظ انضباطی و‌ اداره تیم‌ملی هم باید با دور اندیشی عمل کرد.

موضوع ساده پیش آمده بین اسکوچیچ و طارمی که به یک‌مناقشه جدی بدل شد ،بخوبی نشان داد که در بحث مدیریت ‌و رفع و رجوع چالش ها هم مدیریت درستی نداریم. در این زمینه بحث سرپرستی تیم ملی را باید جدی بگیریم و فردی باتجربه و کار آمد را در این‌پست بگماریم.

مشخص کردن وظایف و ایجاد ارتباط تنگاتنگ ‌با باشگاهها هم‌ در برهه کنونی یک نیاز جدی است.

حضور کریم باقری و خانبان از باشگاه پرسپولیس که از سوی اسکوچیچ صورت گرفته است ،باید به مثابه پلی ارتباطی عمل کند و فوتبال باشگاهی را در مسیر تقویت تیم ملی قرار دهد.

از طرفی به بهانه تقویت تیم ملی نباید بساط تضعیف باشگاهها را فراهم‌ کرد. موضوع انتقاد گل محمدی در باره حضور سه بازیکن‌ پرسپولیس در تیم ملی و خستگی آنها در بازگشت از سفر را باید با نشست های کارشناسی و هم اندیشی برطرف کرد و با درایت و تدبیر کارها را پیش برد.

۱۴۰۰/۹/۳

اخبار مرتبط