دبیركل حزب موتلفه اسلامی:

وصیت نامه حاج قاسم دربرگیرنده همه مواضع شهیدان انقلاب است

عکس خبري -وصيت نامه حاج قاسم دربرگيرنده همه مواضع شهيدان انقلاب است

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: وصیت نامه سیاسی الهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در برگیرنده همه مواضه شهیدان انقلاب اسلامی است.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان که همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سخن می گفت تصریح کرد: شعله انقلابی برخاسته از شهادت حاج قاسم سلیمانی هیچگاه خاموش نخواهد شد و رزمندگان اسلام در کل خطوط مقاومت تا تحقق اهداف سردار سلیمانی و انتقام نهایی از سردمداران کفر در منطقه آرام نخواهند نشست.
وی افزود: ضربه عین الاسد شروع یک انتقام تاریخی بود اما پایان این ضربه اضمحلال و فروپاشی حضور اشغالگران در سرزمین قدس و اخراج متجاوزان و تروریست ارتش جنایتکار آمریکا و ناتو از منطقه است که آن روز خیلی دور نیست.
بادامچیان اظهار داشت: شهید سلیمانی یک سردار حکیم و یک مومن پاکباخته ولایت بود که عمر خود را در پاسداری از نظام اسلامی سپری کرد.
وی ادامه داد: او هم یک نظامی بود و هم یک سیاستمدار حکیم و یک دیپلمات آگاه به فنون دیپلماسی بود.
وی اضافه کرد: او محبوب رهبر و قهرمان ملت و عزیز امت بود و به همین خاطر میلیونها تن در نجف و بغداد و سپس در اهوار، تهران، قم و کرمان جانانه در تشییع او شرکت کردند تا پیامشان به مستکبران و قاتلان صریح و آشکار بسد که سلیمانی ها جاودانگان راست قامت تاریخند و با شهادت همیشه در همه صحنه ها حضور مستمر دارند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: فتوحات عظیم او به جنگ با صدامیان کافر طی 8 سال نبرد بی امان با کفار بعثی، سالها مبارزه با اشرار شرق ایران و نیز نبرد حماسی با خون آشامان و جنایتکاران داعش محدود نبود بلکه او در این سالها مشغول فتح قلوبی بود که مرزهای ایران و سرتاسر منطقه و جهان را در می نوردید؛ قلوبی که برای اسلام و خدا می تپید و در آرزوی برپایی نظام الهی و قرآنی بودند.
بادامچیان با تجلیل از برپایی مراسم های مردمی در بزرگداشت شخصیت انقلاب و اسلامی شهید سلیمانی اظهار داشت: طی روزهای گذشته تحرک گسترده ای به طور خودجوش در کشور شکل گرفته است و مردم به میدان آمده اند تا نام و یاد و خاطره جانفشانی های شهید سلیمانی را گرامی بدارند.
وی افزود: این حکایت از یک جنبش مردمی برای صیانت از ارزشهای الهی نظام است که شهید قاسم سلیمانی با نثار خون خود آن را نمایندگی می کند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت وگو برگزاری رزمایش پیامبر اعظم 17 و پرتاب ماهواره بر ایرانی سیمرغ را یک قدرت نمایی جدید و بازدارنده دانست و گفت: میلیونها سرباز و هزاران سردار ایرانی پشت سر توپها و تانکها، موشکها و پهپادها منتظر یک فرمان هستند.
وی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونستی حماقت کند ورق تازه ای در تاریخ منطقه و جهان را مشاهده خواهیم کرد که کاملا با وضعیت کنونی متفاوت خواهد بود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین با اشاره به مذاکرات وین گفت: آمریکا و سه کشور اروپایی باید به خواست های قانونی و حقوق ملت ایران احترام بگذارند.
وی افزود: همه تحریم ها باید لغو شود، سپس راستی آزمایی شود و پس از آن به مدت نامحدود دشمن تعهد و تضمین بدهد که هرگز بدعهدی نکند.
بادامچیان در ادامه درباره تلاشهای دولت برای بازگشت آرامش به بازار و تثبیت قیمتها اظهار داشت: دولت بسته پیشنهادی خود در مبارزه با فساد را باید عملیاتی کند و جلوی هرزرفت منابع را بگیرد و هزینه های خود را راستی آزمایی کند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه بودجه 1400و 1401 با همین دست فرمان باید اصلاح شود اضافه کرد: این مسیر درست اصلاحات اقتصادی کشور است.
وی ادامه داد: دولت فقط با حفظ ارزش پول ملی می تواند یک رضایت مندی اقتصادی در بین مردم به وجود آورد که فرمول دقیق صیانت از ارزش پول ملی پیش بینی درست و واقعی درآمد و برآورد صحیح هزینه ها است و دولت باید با قدرت جلوی کسری و جبران آن از طریق فروش اوراق یا چاپ اسکناس را بگیرد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: مجلس در این عرصه باید به کمک دولت بیاید و دستگاه قضایی هم جلوی رانت خواران ، مفسدین و متجاوزین به بیت المال را بگیرد تا شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور باشیم.
بادامچیان تاکید کرد: آیت الله رییسی یک ارزیابی دقیق از اقدامات اقتصادی و طرح های به کار گرفته شده از آغاز به کار دولت خود داشته باشد تا بر اساس آن برای ایام باقیمانده از سال 1400 راهکارهای آرامش بخش اقتصادی، تثبیت قیمتها و کاهش گرانی ها را با استفاده از نظرات تجربه آموخته ها به سامان برساند.

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط