آغاز رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ ‌در منطقه شرق كشور

عکس خبري -آغاز رزمايش الي بيت المقدس ?? ‌در منطقه شرق کشور

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رزمایش "الی بیت المقدس ۱۲" با رمز "یا رسول الله(ص)" در ۱۷ شهرستان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش نما، سردار پرویز آبسالان اظهار داشت: رزمایش "الی بیت المقدس 12" با نام "سردار شهید سیدمحمد حجازی" با شعار "بسیج، امنیت و اقتدار" و با رمز "یا رسول الله(ص)" از امروز در 17 شهرستان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این رزمایش همزمان با رزمایش بزرگ "محمد رسول الله(ص)" نیرو زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق برگزار شده و تا 23 دی ماه ادامه دارد، گفت: این رزمایش همزمان با ایام سالگرد عملیات غرورآفرین "کربلای 5" با تاسی از همه شهیدان شهیدان میرحسینی و سلیمانی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه شیوه رزمایش اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن با بکارگیری گردان‌های بیت‌المقدس و پایگاه‌های مقاومت بسیج است، ادامه داد: کنترل معابر و ایجاد تورهای ایست و بازرسی در نقاط تعیین شده، برقراری گشت‌های محله‌محور، خودرویی، پشتیبانی و اطلاعات از جمله برنامه‌های اجرایی در این رزمایش است.

آبسالان سردار آبسالان با اشاره به اینکه 43 گردان "بیت‌المقدس" و 21 گردان "کوثر" استان در این رزمایش حضور دارند، گفت: عملیات پدافند دورادور، اجرای عملیات طرح خودحفاظتی ادارات و کارگری با بکارگیری پایگاه‌های مربوطه و کارگران و کارمندان، اجرای عملیات دفاع از مراکز حساس مهم و قابل حفاظت با بکارگیری گردان‌های بیت‌المقدس اقشار و اجرای عملیات امداد و نجات و مردم‌یاری از دیگر عملیات‌های قابل اجرا در این رزمایش است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط