دلیل استعفای گل محمدی از دید پیشكسوت پرسپولیس

عکس خبري -دليل استعفاي گل محمدي از ديد پيشکسوت پرسپوليس

پیشكسوت پرسپولیس گفت: گل محمدی می‌خواست با این استعفا مدیران وزارت ورزش را به خودشان بیاورد.

به گزارش نما، ناصر محمدخانی در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس و استعفای یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: گل‌محمدی استعفا داد اما این استعفا مورد موافقت مدیرعامل باشگاه قرار نگرفته است. یحیی می‌خواست با این استعفا مدیران وزارت ورزش را به خودشان بیاورد. بازیکنان با باشگاه قرارداد امضا کرده‌اند و باید منابع مالی تامین شود تا باشگاه نسبت به تعهداتش به بازیکنان عمل کند. سرمربی تیم استعفا کرد تا به این ترتیب مدیران وزارت ورزش بدانند که باید کاری انجام بدهند. چون بازیکنان حرف‌هایشان را به یحیی می‌زنند و او هم این صحبت‌ها را به مدیریت باشگاه منتقل می‌کند چون بازیکنان تک تک نمی‌توانند خودشان با مدیرعامل باشگاه صحبت کنند.
وی افزود: گل‌محمدی نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته دوبار این تیم را قهرمان کرده و نایب قهرمان آسیا شده‌ایم و اکنون نیز تیم در رده دوم جدول است و مشکل بزرگی نیست. اگر تیم را از نظر روحی و روانی آماده نگه دارند، پرسپولیس می‌تواند دوباره قهرمان لیگ برتر شود. گل‌محمدی با استعفایش قصد داشت شوکی وارد کند تا وزارت ورزش و باشگاه به خودشان بیایند و به تیم پول تزریق شود. اگر گل‌محمدی برود کادرفنی یکی یکی می‌ روند و تیم از هم می‌پاشد. بنابراین مدیرعامل با استعفای سرمربی موافقت نمی‌کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد استوری که علی کریمی گذاشته و به نوعی به گل‌محمدی کنایه زده است، گفت: من این استوری را ندیدم اما مطمئنم که مدیریت باشگاه با استعفای گل‌محمدی موافقت نمی‌کند. پیشکسوتان هم باید مثل هواداران از تیم حمایت کنند. همه دلخوشی مردم این تیم است و مردم با این تیم زندگی می‌کنند. عشق آنها این تیم است و پرسپولیس را دوست دارند. اگر تنش از تیم دور شود پرسپولیس برای ششمین سال پیاپی هم می‌تواند قهرمان شود. به شرطی که تعامل بین باشگاه و بازیکنان ایجاد شود و بازیکنان بتوانند با آرامش و فراغ بال کار خود را دنبال کنند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

اخبار مرتبط