ادعای مضحك رسانه آل خلیفه علیه ایران

امروز رسانه های جهان در خصوص ایران به مسائلی از جمله رونمایی از بالگرد طوفان ۲ و پیامدهای ویرانگر هر گونه ماجراجویی علیه كشورمان پرداختند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سایت مالزیایی" برناما" امروز به اظهارات حسن روحانی مذاکره کننده اسبق هسته ای ایران پرداخته و به نقل از او نوشت بهترین راه برای حل مسئله هسته ای ایران، مذاکره است.

سایت صهیونیستی "گلوبز" در خبری به انجام یک نظرسنجی قبل ازانتخابات کنیست(پارلمان) این رژیم توسط موسسه WIZO در میان مردم سرزمین های اشغالی پرداخت که به موجب آن تنها ۷ درصد ساکنان سرزمین های اشغالی معتقدند که زنان سیاستمدار صهیونیست توانایی این را خواهند داشت که با ایران هسته ای مقابله کنند.

سایت آمریکایی "سالت لیک تریبیون" در مطلبی تحلیلی با اشاره به راه کارهایی که آمریکا و رژیم اسرائیل در گذشته در قبال برنامه های هسته ای عراق و اتحاد جماهیر شوروی سابق اتخاذ کرده بودند، نوشت به کار بستن هیچ یک از این راه هایی که در گذشته انجام شده است، نمی تواند برنامه هسته ای ایران را متوقف کند.

در این تحلیل آمده است اتخاذ راهکار حمله به تاسیسات هسته ای ایران مشابه آنچه که در قبال تاسیسات هسته ای عراق انجام داده شده تبعات بسیار سنگینی برای منطقه و رژیم اسرائیل خواهد داشت.

همچنین دراین تحلیل آمده است که افزایش چتر حمایتی آمریکا و ناتو برای متحدانش در منطقه مثل برخوردی که با اتحاد جماهیر شوروی داشتند، برای مرعوب کردن ایران هم راهکاری بی فایده است.

روزنامه " گلف دیلی نیوز" که رسانه ای وابسطه به آل خلیفه بحرین است، در خبری به فرافکنی در قبال خواسته های به حق مردم بحرین پرداخته و با هدف توجیه سرکوب اعتراضات مردمی در این کشور در گزارشی مضحک، ایران را به ربودن انقلاب مردم مسلمان بحرین متهم کرد.

خبرگزاری چینی " شینهوا" نیز با اشاره به بهره برداری از بالگرد طوفان ۲ توسط ایران به نقل از سردار وحیدی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نوشت : این بالگرد جزء نسل جدید بالگردهای رزمی است که از فناوری پیشرفته برخوردار است .

۱۳۹۱/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط