"ایرج" به برنامه تلویزیونی دعوت شد

عکس خبري -"ايرج" به برنامه تلويزيوني دعوت شد

برنامه‌ی موسیقی محور «دستان» در آیتم دل‌آوا با خواننده‌ی پرآواز ایران، حسین خواجه‌امیری (معروف به «ایرج») كه به تازگی وارد سن 81 سالگی شده است، همراه می شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، «دستان» در این هفته از برنامه‌ی خود با حضور عیسی کشاورز، مدیر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سیری در آموزش موسیقی خواهد پرداخت.

مدیر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری علاوه بر سیری در آموزش موسیقی، قرار است به اقتصاد هنر، فعالیت‌های آموزشگاه‌ها و مشکلات مربوطه، نظارت و ارزشیابی‌ها و جشنواره‌های آموزشگاهی بپردازد.

بر اساس این گزارش، دوربین «دستان» قرار است انتقادها و تلنگرهای هنرمندان عرصه موسیقی را به تصویر بکشد.

همچنین قرار است تصویرهایی از آموزشگاه سامان احتشامی، هنر و اندیشه نوین کارگاه آوازی استاد مهدی فلاح، مانی رهنما و محمد گلریز را نیز به تصویر بکشد.

برنامه «دستان» در بخش دیگری دقایقی با اپرای عروسکی عاشورا ساخته بهروز قریب‌پور، دمی با دلنوازی‌های جلیل شهناز، همایون خرم، حسین علیزاده، جلال ذوالفنون، کیوان ساکت و ملیحه سعیدی خواهد بود.

در آیتم روی خط حامل و اخبار نیز قرار است دمی با نغمه‌خوانی علیرضا قربانی،‌ بهرام سارنگ، دولتمند خالص و سراج همراه باشد.

به گزارش ایسنا، برنامه «دستان» جمعه ساعت 20 و تکرار آن روز شنبه ساعت 21 به تهیه‌کنندگی سیدمحمد مناجاتی از شبکه هفت سیما به روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۱/۱۰/۱۴

اخبار مرتبط