جواد انصافی مهمان «پرنیان صدا»

عکس خبري -جواد انصافي مهمان «پرنيان صدا»

هجدهمین شماره پرنیان صدا نیز با اجرا و تهیه‌كنندگی سعید توكل در اولین جمعه آخرین ماه سال، ساعت ۲۰ روی آنتن شبكه ۵ سیما می‌رود.

به گزارش نما، برنامه احوالپرسی در جدیدترین قسمت برنامه خود که پنجشنبه ۵ اسفند روانه آنتن می‌شود، میزبان نسیم ادبی است و به گفتگویی صمیمانه با این هنرمند درخصوص زندگی شخصی و حرفه‌ای خواهد پرداخت. همچنین سهیل غلامرضاپور دومین مهمان این برنامه است که به اجرای استندآپ کمدی با عروسک برنامه می‌پردازد.

نسیم ادبی متولد شهریور ۱۳۵۵ در تهران که کارشناسی در رشته نمایش دارد، بطور جدی از سال ۱۳۷۵ تاکنون در عرصه هنر مشغول به کار است. این بانوی هنرمند علاوه بر ایفای نقش در ۱۶ فیلم سینمایی، تاکنون در سریالهای تلویزیونی همچون چک برگشتی، معمای شاه، در قصه‌ها زندگی میکنند، دیوار به دیوار، عقیق، برادرجان و سرزده به ایفای نقش پرداخته است و دو سریال شهرزاد و گلشیفته را در کارنامه کاری خود در بخش نمایش خانگی دارد.

دومین مهمان برنامه، سهیل غلامرضاپور نیز متولد اردیبهشت ۱۳۷۵ در رشت، بازیگر و کمدین است. او ورود به عرصه هنر را با سرودن شعر شروع کرد و در ادامه وارد بازیگری تئاتر شد و با خندوانه به شهرت رسید. این استندآپ کمدین جوان کشورمان با حضور در برنامه این هفته و اجرای بخشهای نمایشی شاد، حال خوب و خوش را برای مخاطبان به ارمغان خواهند آورد.

برنامه احوالپرسی پنجشنبه‌ شب‌ها در قالب جُنگی شاد با دعوت از هنرمندان کشورمان به منظور ایجاد حال خوب برای مخاطبان، با آنها وارد گفتگویی صمیمی شده و موضوعات اجتماعی و خانوادگی تأثیرگذار در زندگی هنرمندان را از زبان خودشان برای مردم به تصویر میکشد. این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای مسعود روشن پژوه است که با رویکرد شادی‌بخشی به جامعه تولید شده و پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو پخش می شود.
هجدهمین شماره پرنیان صدا با اجرا و تهیه‌کنندگی سعید توکل در اولین جمعه آخرین ماه سال، ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

مهمان این هفته پیشکسوت عرصه طنز، بازیگر، کارگردان و هنرپژوه جواد انصافی است که در استودیو تولید پرنیان صدا در سه بخش از چهار دهه فعالیت هنری‌اش سخن می‌گوید.

اجرای ترانه قدیمی بوی بهار توسط زنده‌یاد نادر گلچین و اجرای نمایش کمدی انتقادی حاجی بهمنی و فدراسیون با نقش آفرینی رضا عبدی، مهران امامیه، نازنین مهیمنی، عباس محبی، محمدرضا اسماعیلی و مرتضی تبریزی از جمله بخش‌های متنوع موزه دیداری- شنیداری این هفته پرنیان صدا است که تقدیم هنردوستان خواهد شد.
همچنین اجرای قطعه ریتمیک صبح کی، حالا کی، شاطرعلی ممد با صدای ۵ تن از نامداران برنامه قدیمی صبح جمعه با شما؛ منوچهر نوذری، حسین امیرفضلی، مهدی کاشانیان، کنعان کیانی، رضا عبدی، با محوریت گلایه از نرخ و کیفیت پخت نان در ۳۴ سال قبل آذین بخش این قسمت از پرنیان صدا است که امیدواریم مورد توجه رادیو دوستان قرار گیرد.
میان پرده شاد قفل لب با صدای امیر سهیلی و لطیفه‌های نمایشی با حضور ثریا قاسمی، اکبر منانی، غلامحسین بهمنیار، راضیه مومیوند، معصومه کریمی و رضا عبدی از دیگر قسمت‌های مجموعه این هفته خواهد بود.
هجدهمین مسابقه صدای ماندگار نیز همچون هفته‌های گذشته با طرح سوال جدید برگزار و اسامی برندگان مسابقه قبل نیز اعلام و به سه نفر برتر به قید قرعه جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود.
منبع: ایرنا

۱۴۰۰/۱۲/۴

اخبار مرتبط