واكنش ستاره والیبال به همبازی شدن با معروف

عکس خبري -واکنش ستاره واليبال به همبازي شدن با معروف

ملی پوش فرانسوی تیم والیبال پیكان گفت: سعید معروف سال‌ها یكی از بهترین بازیكنان دنیا بوده و تجربه هم تیمی شدن با او قطعاً جذاب است.

به گزارش نما، اروین انگاپت در گفت‌وگویی در خصوص حضورش در تیم پیکان برای شرکت در والیبال جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: وقتی نام تیم پیکان را شنیدم آشنایی چندانی با این تیم نداشتم؛ اما وقتی متوجه شدم که پرافتخارترین تیم آسیا است تیم جذابی برایم شد.

وی درباره شناختش از والیبال ایران گفت: من از ایران شناخت کافی نداشتم؛ ولی تیم ملی ایران یکی از تیم‌های خوب دنیا است و می‌دانم که افراد زیادی در ایران دوستدار والیبال هستند و به همین خاطر خیلی دوست داشتم جو ایران رو تجربه کنم.

انگاپت اظهار داشت: در این چند روز طرفداران والیبال استقبال گرمی از ما داشتند و واقعاً این استقبال برای من شوکه‌کننده بود و حضور در ایران جزو خاطرات خوب من خواهد ماند.

ستاره فرانسوی والیبال جهان در مورد همبازی شدن با سعید معروف عنوان کرد: سعید معروف سال‌ها یکی از بهترین بازیکنان دنیا بوده و تجربه هم تیمی شدن با او قطعاً جذاب است.

وی تاکید کرد: البته موسوی را هم می‌شناسم. ضمن اینکه چند بازی مقابل ایران انجام دادم و طبق اطلاعاتی که کسب کردم والیبال ایران بازیکنان باکیفیت‌تری هم در آینده خواهد داشت.

منبع: ایرنا

۱۴۰۱/۲/۲۴

اخبار مرتبط