واكنش جالب ستاره میلان به علاقه رئال مادرید

عکس خبري -واکنش جالب ستاره ميلان به علاقه رئال مادريد

مهاجم پرتغالی میلان به شایعات مربوط به توجه رئال به خود واكنش نشان داد.

به گزارش نما، باشگاه رئال مادرید بعد از ناکامی در جذب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن چند گزینه زیرنظر دارد تا خط حمله اش را تقویت کند.

رافائل لیائو مهاجم جوان میلان یکی از گزینه های اصلی رئال مادرید به شمار می آید. پائولو مالدینی مدیر باشگاه میلان به علاقه مندی رئال به این بازیکن واکنش نشان داد و این بازیکن را فروشی ندانست.

لیائو در واکنش به شایعات علاقمندی رئال در مصاحبه با شبکه «مدیاست»، گفت: من در میلان هستم و دو سال دیگر با تیم قرارداد دارم. خوشحالم مالدینی و بقیه من را بازیکنی می دانند که قابل فروش نیستم.

وی افزود: احساس می کنم در خانه خودم هستم. در شرایط کنونی تمرکز برای تیم ملی کشورم است. شایعات علاقه رئال به من خوشحال کننده است اما من الان در میلان هستم.

ستاره پرتغالی ادامه داد: خوشحالم در میلان در کنار بازیکنانی هستم که باعث پیشرفتم می شوند. من در شرایط رشد و پیشرفت قرار دارم. فصل گذشته را خوب به پایان بردم و الان می خواهم فصل جدید را با عملکرد بهتری به پایان ببرم. مخصوصا تمرکز با تیم ملی پرتغال است تا بتوانم به بهترین شکل عمل کنم و به دستاوردهای بزرگی مثل قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ برسم.

منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۷

اخبار مرتبط