وقتی داماد روحانی هم قلم به دست می شود...

برجام به قطعنامه های سازمان ملل رسمیت داد

عکس خبري -برجام به قطعنامه هاي سازمان ملل رسميت داد

در دولت روحانی با تیمی كه مهاجم آن ظریف بود به واسطه ی امضا كردن برجام قطعنامه های سازمان ملل از بین نرفت بلكه همه ی آنها در قطعنامه 2231 تجمیع شد البته یك تفاوت مهم در این قطعنامه ها وجود داشت و آن این بود كه تا قبل از اجرای برجام ایران قطعنامه ها را به رسمیت نمی شناخت اما پس از امضای برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ در واقع ایران به آن ها اعتبار بخشید!

کامبیز مهدی‌زاده داماد حسن روحانی طی یادداشتی در روزنامه ی آرمان مدعی می شود که پدر زنش شکوفایی اقتصادی برای ایران را به وجود آورده است او می نویسد: "در سال ۱۳۹۲ دولت با هدایت حسن روحانی با توپ سیاست خارجی، گل اقتصادی و شکوفایی ایران را زد و در آن تیم ظریف در نوک حمله بازی می‌کرد و صالحی پاس گل به آن می‌داد و عراقچی و تخت‌روانچی هم در قامت دو هافبک بازی‌ساز نقش‌آفرینی می‌کردند... این تیم در تمام مذاکرات، راهبردش رفع تحریم‌های ظالمانه بود و همه در این تیم تلاش می‌کردند تا قطعنامه‌های ضد ایرانی از بین برود. بله مهم است چه کسی هدایت یک تیم را برعهده داشته باشد. با هیاهو نمی‌توان مذاکره کرد."
این ادعاها در حالی از سوی داماد روحانی مطرح می شود که بنا بر گفته ی ولی الله سیف، رئیس کل پیشین بانک مرکزی ، دستاورد برجام تقریبا هیچ بود. وانگهی در دولت روحانی با تیمی که مهاجم آن ظریف بود به واسطه ی امضا کردن برجام قطعنامه های سازمان ملل از بین نرفت بلکه همه ی آنها در قطعنامه 2231 تجمیع شد البته یک تفاوت مهم در این قطعنامه ها وجود داشت و آن این بود که تا قبل از اجرای برجام ایران قطعنامه ها را به رسمیت نمی شناخت اما پس از امضای برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ در واقع ایران به آن ها اعتبار بخشید!

۱۴۰۱/۳/۲۵

اخبار مرتبط