مهاجم رقیب ایران مزاحم صیادمنش در هال سیتی

عکس خبري -مهاجم رقيب ايران مزاحم صيادمنش در هال سيتي

مهاجم ملی پوش آمریكایی در تیررس باشگاه هال سیتی قرار گرفت.

به گزارش نما، سایت «hulldailymail» انگلیس خبر داد سران باشگاه هال سیتی برای جذب مهاجم ملی پوش آمریکایی حاجی رایت اقدام کرده چون شوتا آرولادزه سرمربی تیم به دنبال یافتن بازیکنانی است تا امیدوار باشد در فصل جدید در ماه آینده ببرها را به سمت صعود به لیگ برتر هدایت کند.

رایت که در لس آنجلس متولد شده با باشگاه دانمارکی SønderjyskE قرارداد دارد، اما فصل گذشته را به صورت قرضی در آنتالیا اسپور در سوپر لیگ ترکیه گذراند و فصل را با درخششبه پایان برد. درخشش مهاجم جوان باعث شد گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا او را دعوت کند.
مهاجم آمریکایی در ۱۰ بازی پایانی فصل گذشته ۹ گل از جمله دو پاس گل به ثمر رسانده است. او در هفت بازی متوالی ۸ گل به ثمر رساند. مهاجم جوان در مجموع در ۳۱ بازی سوپر لیگ ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان در فصل گذشته به صورت قرضی برای هال سیتی بازی کرد. عملکرد خوب بازیکن ایرانی باعث شد تا مدیران باشگاه هال سیتی به دنبال جذب دائمی این بازیکن باشند.

در صورت آمدن مهاجم ملی پوش آمریکایی به هال سیتی کار صیادمنش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی هال سیتی سخت می شود. آمریکا یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می آید.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۳/۲۹

اخبار مرتبط