یوونتوس مشتری نیمار شد

عکس خبري -يوونتوس مشتري نيمار شد

باشگاه یوونتوس دوست دارد كه نیمار را در تابستان سال جاری جذب كند البته به شرط اینكه این بازیكن برزیلی دستمزد خود را پایین آورد.

به گزارش نما، جدایی نیمار از پاری سن ژرمن بسیار جدی شده است و به نظر می رسد که سران این باشگاه فرانسوی بعد از تمدید قرارداد با ام‌باپه به دنبال فروش مهاجم برزیلی خود هستند.

روزنامه آس اسپانیا اعلام کرد که یوونتوس مشتری نیمار شده و سران این باشگاه ایتالیایی در تلاش هستند تا زمینه این انتقال را مهیا کنند.

طبق اعلام آس تنها یک مانع بر سر راه انتقال نیمار به یوونتوس وجود دارد و آن دستمزد بالایی است که این مهاجم برزیلی دریافت می‌کند.

یوونتوس از نظر مالی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و به همین خاطر مجبور به فروش دیبالا شده است. با بازگشت پوگبا به یووه و جذب ستاره ای مثل نیمار می‌توان دوباره منتظر تبدیل شدن بیانکونری‌ها به قدرت نخست فوتبال ایتالیا بود.

نیمار تا ژوئن ۲۰۲۵ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. او در سال ۲۰۱۷ با ۲۲۲ میلیون یورو ازبارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست اما عملکرد پرنوسانی در تیم پاریسی داشته است و نتوانسته که انتظارات را به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا برآورده کند.
منبع: ایسنا

۱۴۰۱/۴/۵

اخبار مرتبط