حاجی بابایی به كمیسیون آموزش می‌رود

كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، هفته آینده میزبان وزیر آموزش و پرورش است تا درباره نحوه ارتقاء رتبه معلمان با یكدیگر به گفت‌وگو بپردازند.

به گزارش نمابه نقل از مهر، کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس، شنبه آینده ۳۰ دی میزبان حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش است که در این نشست مشترک، نمایندگان مجلس و وزیر آموزش و پرورش درباره موضوع ارتقاء رتبه معلمان با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

همچنین یک‌شنبه آینده یکم بهمن، ‌اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکیل جلسه می‌دهند که در آن علاوه بر تبادل اخبار و بررسی لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش دانشگاه فنی و حرفه‌ای و سازمان فنی و حرفه‌ای در مورد خط مشی آموزشی و پژوهشی با تأکید بر آموزش‌های مهارتی نیز بررسی می‌شود.

گفتنی است سه‌شنبه ۳ بهمن ابتدا اعضای هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکیل جلسه داده و پس از آن نیز نشستی با حضور همه اعضا برای تبادل اخبار، استماع گزارش وزیر آموزش و پرورش در مورد برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه کشور و میزان اجرایی شدن مصوبات جلسه مشترک تشکیل شده در مشهد و سایر مصوبات برگزار می‌شود.

ضمن اینکه در این نشست، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزشو پرورش به سؤالات عبدالوحید فیاضی و جبار کوچکی‌نژاد نمایندگان مردم نور و رشت و نیز رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر در مجلس به نمایندگی از تعدادی از نمایندگان مجلس، پاسخ می‌دهد.

همچنین دوشنبه ۲ بهمن، کارگروه‌های آموزشی و پرورشی، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش‌عالی و آموزش پزشکی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور اعضای این کارگروه‌ها تشکیل جلسه می‌دهند.

۱۳۹۱/۱۰/۲۸

اخبار مرتبط