خبر رویانیان از اقدامات زیر بنایی در پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: توجه ویژه به تیم های پایه پرسپولیس را در دستور كار قرار داده ایم و می خواهیم اقدامات زیربنایی داشته باشیم.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، ˈمحمد رویانیانˈ روز جمعه در گفت و گوی مفصل با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تهران که به تازگی تنها مرجع انعکاس نظرات او شده است، این مطلب را بیان کرد.

در بخشی از این مصاحبه، رویانیان گفته است می خواهیم پرسپولیس تبدیل به باشگاهی شود که بازیکن سازی کرده و در سال های آینده، شاهد استفاده از بازیکنان تیم های پایه در تیم بزرگسالان باشیم.

وی افزود: می خواهیم به سمتی پیش برویم تیم های پایه پرسپولیس بتوانند حرف های زیادی برای گفتن داشته و از این حالت نابسامانی که در سال های گذشته داشته اند، خارج شوند.

رویانیان در ادامه افزود: عقد تفاهم نامه با آکادمی فوتبال برزیل و افتتاح مدارس فوتبال باشگاه های بزرگ جهان در ایران، اعزام پنج بازیکن زیر 20 سال پرسپولیس به برزیل در همین زمینه انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: تیم های پایه پرسپولیس، فصل آینده نتایج خوبی کسب کنند تا باشگاه شروع امیدوار کننده ای در بخش پایه داشته باشد.

رویانیان افزود: پرسپولیس باشگاه بزرگی است که 30 میلیون هوادار دارد و حیف است که این تیم پرطرفدار فقط در یک رشته ورزشی و آن هم در فوتبال فعالیت کند.

وی افزود: ما برای گسترش فعالیت های باشگاه، اقدامات دیگری هم انجام داده ایم که از جمله می توان به افتتاح نمایندگی های پرسپولیس در سراسر کشور و حتی چند کشور خارجی و همچنین آغاز به کار دانشکده علمی و کاربردی پرسپولیس اشاره کرد.

رویانیان گفت: می دانم فوتبال ویترین باشگاه پرسپولیس است که امیدوارم در ادامه رقابت های لیگ برتر و بویژه جام حذفی شاهد موفقیت تیم فوتبال و رضایت مندی کامل هواداران باشیم.

۱۳۹۱/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط