آنتی ویروس بومی تولید شد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل كشور از تولید 2 نوع ضدبدافزار بومی در ایران خبر داد و گفت: این دو نوع در زمره ضدبدافزارهای خوب جهانی قرار دارند.

'غلامرضا جلالی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا افزود: قابلیت تولید ضدبدافزارهای بومی در كشور وجود دارد به طوری كه تاكنون 2 نمونه ضد بدافزار را شركت های خصوصی تولید كرده‌اند.

وی افزود: ضدبدافزارهای یاد شده تائیدیه سازمان پدافند غیرعامل را دریافت كرده‌اند و در رتبه بندی های جهانی نیز تاكنون در زمره ضدبدافزارهای خوب قرار دارد؛ یكی از این ضدبدافزارها یكبار رتبه دهم و یكبار رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است و قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی‌است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تاكید بر لزوم اقتصادی كردن و تولید انبوه ضدبدافزارهای بومی در كشور خاطرنشان كرد: در صورتی كه ضدبدافزارهای تولید شده در كشور اقتصادی شود می توان به صورت مداوم آنها را بروز و نسخه‌های جدیدی از آن ارایه كرد.

وی با تاكید بر حمایت از شركت های تولید كننده ضدبدافزارهای بومی گفت: یكی از راه های حمایت از تولیدات داخلی استفاده نكردن از ضدبدافزارهای خارجی است تا تولید ضدبدافزارهای بومی توجیه اقتصادی پیدا كند.

۱۳۹۱/۱/۲

اخبار مرتبط