دایی : با یك گل بهار نمی‌آید

عکس خبري -دايي : با يک گل بهار نمي‌آيد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن از بازیكن جوان تیمش خواست تلاش خود را بیشتر كند تا به موفقیت‌های خود تداوم بخشد.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، علی دایی در مراسمی که برای تقدیر از علی عظیمی و محمدعلی بابارضی در باشگاه راه‌آهن برگزار شده بود گفت: علی عظیمی بر اساس توانایی‌های خودش برای تیم من بازی کرده است. من با بازی دادن او کار خاصی نکرده‌ام بلکه مربیان قدیمی‌اش زحمت کشیده‌اند و او را به اینجا رساند‌ه‌اند. او حدود یک سال و نیم است که با تیم بزرگسالان باشگاه تمرین می‌کند و باید تلاش زیادی برای پیشرفت بکند.

وی ادامه داد: او در اولین بازی‌اش گل مهمی زد، اما باید بداند که با یک گل بهار نمی‌آید و باید کاری کند که این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. او در بازی با ملوان هم جزو بهترین‌های ما بود و اگر همین طور ادامه دهد در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

علی دایی درباره توجه باشگاه به تیم‌های پایه و آینده این تیم‌ها گفت: از باشگاه به خاطر توجهی که به تیم‌های پایه دارد تشکر می‌کنم. الان فرصت خوبی است که تیم‌های پایه روی اصول کار کنند و تا چهار پنج سال دیگر بتوانند تیم بزرگسالان را کامل تغذیه کنند. متاسفانه قبلاً چنین شرایطی در باشگاه نبوده اما الان این علاقه برای سرمایه گذاری وجود دارد. در این شرایط باید تلاش مربیان تیم‌های پایه هم بیشتر شود و تیم‌های خوبی ببندند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌اهن عنوان کرد: الان تیم بزرگسالان با سیستم 1-3-2-4 بازی می‌کند و طبیعی است اگر تیم‌های پایه هم برمبنای این سیستم بازیکن بگیرند و بازی کنند، بازیکنانشان با این روش بیشتر آشنا می‌شوند و من هم هر وقت از آنها بازیکن بگیرم، برای هماهنگ کردنشان راحت‌تر هستم. به هر حال امیدوارم حمایت‌های باشگاه به همین شکل ادامه داشته باشد تا به موفقیت باشگاه و تیم‌های مختلف آن امیدوارتر باشیم.

۱۳۹۱/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط